شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

پنج شنبه / ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۳:۰۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۳
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی
در نخستین همایش روابط عمومی های آبفا خوزستان عنوان شد :

تاکید مدیرعامل آبفا خوزستان بر نقش مهم روابط عمومی در تبیین سیاستهای کلان آبفا

در نخستین همایش روابط عمومی های شرکت آب و فاضلاب خوزستان که با محوریت «آبفا خوزستان در مسیر توسعه و ارتباطات» برگزار شد بر نقش مهم روابط عمومی در تبیین سیاستهای کلان آبفا علاوه بر اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه ها تاکید شد.

تاکید مدیرعامل آبفا خوزستان بر نقش مهم روابط عمومی در تبیین سیاستهای کلان آبفا
(پنج شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶) ۱۳:۰۰
در نخستین همایش روابط عمومی های آبفا خوزستان عنوان شد :
تاکید مدیرعامل آبفا خوزستان بر نقش مهم روابط عمومی در تبیین سیاستهای کلان آبفا
*امام جمعه موقت اهواز : نقش مهم روابط عمومی ها فراهم کردن زمینه های فرهنگی جامعه برای انجام اقدامات مهم است
*مدیرکل امور شهری و استانداری خوزستان : نقش مهم روابط عمومی درتحکیم ارتباط پایدار شرکت آبفا و معاونت عمرانی استانداری
در نخستین همایش روابط عمومی های شرکت آب و فاضلاب خوزستان که با محوریت «آبفا خوزستان در مسیر توسعه و ارتباطات» برگزار شد بر نقش مهم روابط عمومی در تبیین سیاستهای کلان آبفا علاوه بر اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه ها تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا خوزستان ، صادق حقیقی پور مدیرعامل آبفا خوزستان در این همایش که در سالن همایش های شرکت آبفا خوزستان برگزار شد ، ضمن بیان مطلب فوق اظهار نمود : به دنبال ایجاد تحرک در سیستم آب و فاضلاب هستیم و در این راه روابط عمومی به عنوان حلقه واسط ارتباط سازمان با بیرون وظیفه دارد ضمن تبیین وظایف شرکت آب و فاضلاب، فعالیتهای بخش های مختلف شرکت را به اطلاع همگان برساند.
وی پرداخت مطالبات ، رفع نواقص عملکرد برخی پیمانکاران و تقویت روحیه تلاش و خودباوری را از اهم اولویتهای این شرکت برشمرد و خاطر نشان کرد : با اعمال سیاست تحرک و تحول بدنبال پمپاژ خون تازه در سیستم هستیم و سعی خواهیم کرد تا با مرور برنامه های سازمان آغازگر شروع خدمتی تازه به مردم استان باشیم.
حقیقی پور با بیان اینکه 70 درصد مشکلات با انگیزه ، تلاش و پشتکار حل می شود، بر ارتباط مستمر با رسانه ها تاکید کرد و گفت: روابط عمومی می تواند با نفوذ در افکار عمومی ضمن تشریح و تبیین وظایف شرکت آب و فاضلاب ، فعالیتهای بخش های مختلف را به اطلاع همگان برساند و ضعف ها و کمبودها را برای رفع نواقص گوشزد نماید.
رییس هیئت مدیره آبفا خوزستان با اشاره به اینکه تا کنون در تاریخ صنعت آب و فاضلاب 3 هزار میلیارد تومان تخصیص داده شده است، اذعان نمود : طبق مصوبه اخیر دولت 9 هزار و 500 میلیارد تومان در حوزه آب و فاضلاب به استان خوزستان طی 3 سال آینده تخصیص داده خواهد شد.
وی با تشریح جایگاه مهم روابط عمومی در آبفا خوزستان ، یکی از وظایف مهم روابط عمومی را به غیر از ارتباط و تعامل با رسانه ها ، فرهنگ سازی ، اصلاح الگوی مصرف و اطلاع رسانی به مردم عنوان کرد.
آیت ا... حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز نیز در این همایش گفت : نقش مهم روابط عمومی ها آماده کردن و فراهم کردن زمینه های فرهنگی جامعه برای انجام اقدامات مهم است زیرا بدون فراهم شدن بستر فرهنگی لازم، نمی توان کارها را پیش برد.
وی افزود: عملکرد دستگاه های اجرایی به صورت معمول توسط روابط عمومی ها به مردم منعکس می شود اما آن چه نیازها و مشکلات مردم است نیز باید به بهترین شکل ممکن به مدیران دستگاه ها منعکس شود.
امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: صداقت و راستی در امورو انعکاس اطلاعات نیز از دیگر از مسائلی است که باید به صورت جدی به آن توجه شود.
حجت الاسلام حسن زاده گفت: پروژه های بزرگی در حوزه فاضلاب و ریزگردها در خوزستان مصوب شده و بودجه خوبی نیز به آن اختصاص داده شده و این نشان دهنده عزم جدی دولت برای توسعه استان است اما باید تلاش کنیم که به خوبی بتوانیم این اعتبارات را جذب کنیم.
امام جمعه موقت اهواز گفت:از پیروزی انقلاب تاکنون چنین اعتباراتی برای خوزستان در نظر گرفته نشده که امید است با همدلی تمام دستگاه های مختلف استان بتوانیم این اعتبارات را به خوبی جذب کنیم.
در ادامه این همایش شهاب صدیقی مدیرکل امور شهری و استانداری خوزستان به وجود یک حلقه مفقوده در معاونت عمرانی استانداری خوزستان در ارتباط و پایش و کنترل ستادی نوع خدمات در حوزه آب و فاضلاب اشاره کرد و اظهار نمود : با درایت معاون عمرانی استانداری ، یک نماینده از آبفا خوزستان در راهبری و هماهنگی این ستاد منصوب و معرفی گردید.
وی افزود : مطمئنا همکاری مدیریت ارشد و روابط عمومی ها در تحقق این همکاری بسیار حائز اهمیت است و روابط عمومی ها باید با هماهنگی میان فرمانداری ، شهرداری و ادارات آبفا این جلسات را در شهرستانها نیز برگزار نمایند.
صدیقی مصوبه اخیر دولت را فرصت خیلی خوبی برای تکمیل شبکه های فاضلاب و احداث تصفیه خانه های فاضلاب برشمرد و افزود : حل مشکلات آب و فاضلاب در سه دوره 3 هزار میلیاردی نیاز به یک هماهنگی ستادی بسیار خوبی دارد که ورود دکتر حقیقی پور یک فرصت طلایی برای آب و فاضلاب است.
وی با بیان اینکه در ابتدای برنامه ششم هستیم به مسئولین آبفا خوزستان تاکید کرد تا از این فرصت استفاده کرده و نسبت به اصلاح و افزایش دقت آمار و ارقام مربوط به شبکه های فرسوده و سایر موارد طبق آمار موجود در سازمان برنامه اقدام نمایند تا بتوان طبق آمار جدید از اعتبارات تملک دارایی ، اعتبارات استانی و سایر اعتباراتی که در قالب عوارض نفتی قابل پرداخت است ، تبادل موافقتنامه نماییم.
مدیرکل امور شهری و استانداری خوزستان در ادامه با اشاره به فرصت محدود باقی مانده تا شروع حرکت زائرین اباعبدا... الحسین (ع) از آبان ماه سال جاری خواستار رفع مشکلات آبرسانی به مواکب و زائرین در مناطق مرزی به ویژه در چذابه گردید.


روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۲,۷۲۹
(پنج شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶) ۱۳:۰۰
http://news.abfakhz.ir/u/221
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید