جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۱۶ اَمرداد ۱۳۹۶ / ۱۱:۰۶
سرویس : آب
کد خبر : ۲۵
گزارشگر : ۴
سرویس آب

توضیحات آبفا خوزستان به خبر خبرگزاری مهر

اهواز - به دنبال انتشار خبری در خصوص مشکلات آب شادگان، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان توضیحاتی در خصوص این خبر ارسال کرد

توضیحات آبفا خوزستان به خبر خبرگزاری مهر
(دوشنبه ۱۶ اَمرداد ۱۳۹۶) ۱۱:۰۶
  

توضیحات آبفای خوزستان در خصوص آب شادگان

شناسهٔ خبر: 4052179 - 
اهواز - به دنبال انتشار خبری در خصوص مشکلات آب شادگان، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان توضیحاتی در خصوص این خبر ارسال کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال انتشار خبری با عنوان «وضعیت آب در شادگان بسیار نگران کننده است» در ۱۱ مرداد ماه امسال در خبرگزاری مهر که به نقل از معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان که در شورای سلامت جنوب غرب استان خوزستان در فرمانداری آبادان مطرح شده بود، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان به منظور تنویر افکار عمومی توضیحاتی به شرح زیر را ارسال کرد.

۱- افزایش بی سابقه دمای هوا و میزان مصرف آب توسط مشترکان باعث شده است تا خدمات آبرسانی به شهروندان با مشکل کمبود آب مواجه شود ضمن آنکه روکار بودن تنها خط آبرسانی به شادگان (معروف به خط ۴۰ اینچ) دمای آب در شبکه توزیع را به حدود ۳۹ درجه سانتیگراد رسانده و علاوه بر آن برداشت آب از رودخانه به منظور جبران کمبود آب، موجب شده است تا کیفیت آب شهری به شدت تحت تاثیر قرار گیرد.

۲-  قطعا اجرای خط جدید آبرسانی به شادگان و تامین آب از طرح غدیر از راهکارهایی است که می تواند کمیت و کیفیت آب آشامیدنی را افزایش داده و مشکلات موجود را برطرف نماید.

*********

اصل خبر خبرگزاری مهر::point_down:

وضعیت آب در شادگان بسیار نگران کننده است

 

تعداد بازدید : ۳,۵۴۷
(دوشنبه ۱۶ اَمرداد ۱۳۹۶) ۱۱:۰۶
http://news.abfakhz.ir/u/23b
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید