جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۶ شهریور ۱۳۹۶ / ۱۳:۴۴
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۰۳۵
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی
استاندار خوزستان با حضور در غرفه شرکت آبفا تاکید کرد:

حمایت از تولیدات بومی در راستای اقتصاد مقاومتی

· حضور فعال شرکت آبفا خوزستان در نمایشگاه هفته دولت شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان در نمایشگاه عملکرد دولت یازدهم که همزمان با هفته دولت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اهواز به مدت چهار روز اغاز به کار نموده است، شرکت کرد.

حمایت از تولیدات بومی در راستای اقتصاد مقاومتی
(دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۶) ۱۳:۴۴

 

 

 

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا خوزستان، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، ضمن بازدید از غرفه شرکت آب و فاضلاب خوزستان در نمایشگاه هفته دولت گفت: از هرگون تلاشی برای حمایت از تولیدات بومی استان حمایت میکنیم.

بر اساس این گزارش همچنین رسول صالحی مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب خوزستان بااشاره به حضور فعال آبفا استان در نمایشگاه هفته دولت با شعار تدبیر و امید برای تولید و اشتغال اظهار کرد:  معرفی پروژه های تصفیه خانه فاضلاب از محل فاینانس خارجی، بروشورهای آموزش همگانی، ترویج فرهنگ اصلاح الگوی مصرف آب و  توزیع کتب شعر ویژه کودکان و نوجوانان در زمینه صرفه جویی در مصرف آب از برنامه های غرفه این شرکت است.

وی ارائه عملکرد شرکت در زمینه اصلاح شبکه و اجرای خطوط فاضلاب ، پخش تیزر و کلیپ های عملکردی و فرهنگی، معرفی طرح آبان (تقدیر از مشترکین آبفا) و تبیین توانمندی های آبفا خوزستان در خدمات رسانی به مشترکین از دیگر بخش های غرفه می باشد که در معرض دید بازدیدکنندگان ویژه نمایشگاه هفته دولت 96، قرار گرفته است.

 

 

 

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۳,۳۸۷
(دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۶) ۱۳:۴۴
http://news.abfakhz.ir/u/1vz
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید