سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۳ مهر ۱۳۹۶ / ۱۲:۲۹
سرویس : آب
کد خبر : ۳۰۳۹
گزارشگر : ۴
سرویس آب
مدیر​عامل​ شرکت​ آبفا​خوزستان:

بهره برداری از اولین​ تصفیه​ خانه اضطراری ​10​هزار​متر​مکعبی​ شهر اروند​کنار در آینده نزدیک

مدیر عامل شرکت آبفا خوزستان گفت: به​ زودی اولین​ تصفیه​ خانه اضطراری 10 هزار​متر​مکعبی​ اروند​کنار​ به ​صورت ​شبانه​ روزی و​به​ منظور پایداری آب در ​این وارد مدار بهره برداری​ می‌شود.

بهره برداری از اولین​ تصفیه​ خانه اضطراری ​10​هزار​متر​مکعبی​ شهر اروند​کنار در آینده نزدیک
(دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶) ۱۲:۲۹

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، صادق حقیقی پور درباره پایداری آب شهر اروند کنار اظهار داشت:  به زودی اولین تصفیه خانه اضطراری 10 هزار متر مکعبی اروند کنار به صورت شبانه روزی و به منظورپایداری آب در اروندکنار وارد  مدار بهره برداری  می‌شود.

وی افزود: هدف از بهره برداری این تصفیه خانه افزایش ظرفیت آبرسانی به شهرهای اروند کنار و چوئبده است.

مدیر عامل شرکت آبفا خوزستان با اشاره به اعتبار هزینه شده در این پروژه بیان کرد: این تصفیه خانه با اعتبار یک میلیارد و500 میلیون تومان ساخته شده است که در مراحل پایانی و افتتاح این پروژه قرار داریم.

حقیقی پور تصریح کرد: این تصفیه خانه آب را از کانال آبرسانی اروند آبگیری و توسط پمپ در حوضچه های مکش ذخیره و پس از انجام عملیات تصفیه و به وسیله 2 فیلتر تصفیه آب با ظرفیت 10تا 15 هزار متر مکعب از طریق خط انتقال آب اروند کنار وارد سیستم شبکه توزیع می کند.

رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب استان به افزایش تولید آب در شهر اروند کنار اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تامین آب شهر اروند کنار از شهرستان آبادان 7 هزار متر مکعب در شبانه روز است که با احداث این تصفیه خانه به 12 هزار متر مکعب در شهر اروند کنار در شبانه روز می رسد.

وی  به تلاش آبفا خوزستان به منظور ارتقاء رضایتمندی مشترکین شهرهای فوق پرداخت و خاطر نشان کرد: با راه اندازی این تصفیه خانه مشکل کمبود آب  به شهرهای اروند کنار و چوئبده  برطرف و جمعیتی بیش از 19 هزار نفر تحت پوشش خدمات این طرح قرار می گیرند.

گفتنی است: در حال حاضر 19 تصفیه خانه آب در شهرهای خوزستان وظیفه تولید و تامین آب شرب بهداشتی شهروندان را
بر عهده دارند.

 

 

 

 

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۴۹۶
(دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶) ۱۲:۲۹
http://news.abfakhz.ir/u/2tk
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید