شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

سه شنبه / ۱۱ مهر ۱۳۹۶ / ۱۲:۱۹
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۰۴۲
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیر عامل آبفا خوزستان در جلسه شورای معاونین و مدیران عنوان کرد:

ضرورت ارزیابی عملکرد مدیران بر اساس میزان اثر بخشی

مدیر عامل شرکت آبفا خوزستان گفت : ارتقاء سطح کیفی خدمات آبفا خوزستان نیازمند ارزیابی عملکرد مدیران است.

ضرورت ارزیابی عملکرد مدیران بر اساس میزان اثر بخشی
(سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶) ۱۲:۱۹
به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا خوزستان، صادق حقیقی پور در جلسه شورای معاونین و مدیران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: وظیفه اصلی ادارات آبفا، توسعه خدمات و کسب رضایتمندی مشترکین است که از این رو باید عملکرد مجموعه مدیران آبفا خوزستان بر مبنای اثر بخشی اقدامات آنان در جهت وظایف و اهداف شرکت ارزیابی شود.
وی حرکت سیستمی و تعامل بین بخشی، با محوریت اهداف شرکت را زمینه ساز دستیابی به موفقیت دانست و افزود: رفع بسیاری از مشکلات با اصلاح برخی روند ها، توجه جدی به نظم و انضباط اداری و همگرایی در مسیر دستیابی به اهداف میسر خواهد شد.
رئیس هئیت مدیره آبفا خوزستان با تاکید بر نظارت درون سازمانی بر اساس شاخص های تعیین شده تصریح کرد: توجه به بازخورد عملکرد آبفا استان در تمام بخش ها ضمن رفع نواقص به ارتقاء کار آمدی شرکت منجر خواهد شد.
وی قانونمداری همراه با شجاعت و تدبیر در مدیریت را موجب پویایی آبفا خوزستان دانست و بر حرکت خلاقانه و شفاف برای افزایش سطح کارآمدی آبفا استان تاکید کرد.
مدیر عامل آبفا خوزستان همچنین با اشاره به شعارسال 96 مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: باید با حمایت از ظرفیت صنایع بومی استان برای توسعه خدمات رسانی استفاده کنیم.
تعداد بازدید : ۳,۳۹۱
(سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶) ۱۲:۱۹
http://news.abfakhz.ir/u/27b
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید