سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

شنبه / ۱۵ مهر ۱۳۹۶ / ۱۱:۲۸
سرویس : آب
کد خبر : ۳۰۴۴
گزارشگر : ۴
سرویس آب

آبرسانی به متقاضیان جدید با اجرای 360 متر توسعه شبکه در هفتکل

باتوجه به احداث حوزه علمیه و تقاضای انشعاب جدید و ساخت و سازهای جدید واقع در خیابان نیروی انتظامی و احداث ساختمان مرکزی منطقه انتظامی ، شبکه توزیع آب هفتکل توسعه یافت.

آبرسانی به متقاضیان جدید با اجرای 360 متر توسعه شبکه در هفتکل
(شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶) ۱۱:۲۸

 

سرپرست اداره آبفا هفتکل با اعلام این مطلب به روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: باتوجه به احداث حوزه علمیه و منازل آن در شهرستان هفتکل و نیاز به آبرسانی به محل موردنظر واحد عملیات و شبکه این اداره با توسعه شبکه پلی اتیلن به طول 120 متر و قطر 110 میلی متر،  منطقه مذکور ازنعمت آب آشامیدنی برخوردار شد. همچنین واحد عملیات و شبکه این اداره با توسعه شبکه پلی اتیلنی به طول 260 متر به قطر 75 میلی متر نسبت به آبدار شدن منطقه خیابان نیروی انتظامی اقدام کرد.

سیدعلیمراد موسوی همچنین در ادامه به عملیات آبرسانی به تعمیر خط 250 میلی متر آزبست کوی شهید رجایی  اشاره کرد و افزود: باتوجه به فرسودگی لوله آزبست 250 میلی متر خط انتقال شهری واقع در کوی شهید رجایی  و هدررفت آب ، واحد بهره برداری این اداره  نسبت به تعمیر محل مذکور اقدام و جریان آب در کوی شهید رجایی  به حالت عادی بازگشت .

رئیس اداره آبفا هفتکل تعمیر پمپ 50-200 کیلووات آبگیر رودزرد کایدرفیع که کاهش دبی آب تولیدی این تاسیسات را بدنبال داشت و رفع شکستگی خط انتقال 300 میلی متر فلزی رودزرد کایدرفیع را از دیگر قدامات اداره تحت امرش عنوان کرد.

 

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۱۵۰
(شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶) ۱۱:۲۸
http://news.abfakhz.ir/u/2tp
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید