جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۱۷ مهر ۱۳۹۶ / ۱۱:۰۹
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۰۴۷
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی
مدیرعامل در دیدار اعضای بسیج مهندسین و متخصصین آبفا خوزستان :

اجرای پروژه های جهادی بسیج برای رفع مشکل آب شهرها//با ارتقاء روحیه و فرهنگ بسیجی سد مشکلات شکسته خواهد شد

بسیج مهندسین و متخصصین شرکت آب و فاضلاب خوزستان رسما فعالیت خود را آغاز نمود.

اجرای پروژه های جهادی بسیج برای رفع مشکل آب شهرها//با ارتقاء روحیه و فرهنگ بسیجی سد مشکلات شکسته خواهد شد
(دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶) ۱۱:۰۹

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان ، صادق حقیقی پور مدیرعامل شرکت در مراسم آغاز به کار رسمی بسیج مهندسین و متخصصین آبفا با بیان اینکه بسیج جزء لاینفک هشت سال دفاع مقدس است اظهار نمود : مشکل اول استان خوزستان مسئله آب و فاضلاب است و باید از ظرفیت بالقوه بسیج تخصصی با توجه به شرایط موجود استفاده بهینه کرد.

وی با اشاره به تعهد و تخصص اعضای بسیج مهندسین و متخصصین آبفا بر ترویج و ارتقاء فرهنگ بسیجی در سازمان تاکید کرد و افزود :  بسیاری از مشکلات آب و فاضلاب در استان ناشی از کوتاهی مجموعه است و ربطی به کمبود پول و اعتبار ندارد و بسیج مهندسین باید با شکستن سدها از منابع و امکانات موجود شرکت استفاده بهینه نماید و با نشر و بسط فرهنگ و روحیه بسیجی انگیزه و حس رقابت سالم در سازمان ایجاد کند.

مدیرعامل آبفا خوزستان خطاب به بسیجیان متخصص آبفا اظهار نمود : ابتدا کارهای عقب افتاده شاخص را انجام دهید زیرا ما دنبال این هستیم که قطار حرکتی شرکت به ریل اصلی خود بازگردد و وقتی که این قطار به حرکت درآمد ، آن را ارتقاء و تقویت نماییم.

حقیقی پور با بیان اینکه آبفا خوزستان شرکتی است که تجهیزات فراوانی دارد و روزانه یک میلیارد و 200 هزار مترمکعب آب تولید و توزیع می کند، خاطر نشان کرد : بسیج مهندسین می تواند با استفاده از ظرفیت خود در وصول درآمدها ، آموزش نیروی انسانی برای تعمیر و نگهداری تاسیسات ، بهینه سازی مصرف انرژی، تله متری و ... ورود کند و با تعاون و همکاری و رعایت حق و عدالت در جهت رفع مشکلات گام بردارد.

 وی ضمن تمجید از ایده اجرای پروژه های جهادی توسط بسیج مهندسین و متخصصین اذعان نمود : شهرهای استان خوزستان مردم مظلوم و محروم بسیاری دارد که بسیج مهندسین می تواند با اجرای پروژه های جهادی مشکل آب یک شهر یا منطقه را رفع نماید.

در ابتدای این مراسم حمیدرضا علیرضایی فرمانده بسیج آبفا خوزستان هدف از تشکیل بسیج مهندسین و متخصصین آبفا را شناسایی مشکلات و آسیب های موجود در شرکت و ارائه راهکارهای رفع آن در قالب کارگروه های تخصصی به فعالیت خواهد پرداخت.

گفتنی است : در این مراسم وب سایت داخلی بسیج مهندسین و متخصصین آبفا خوزستان نیز رسما رونمایی و افتتاح شد.

 

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۲,۱۹۶
(دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶) ۱۱:۰۹
http://news.abfakhz.ir/u/2tl
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید