جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

یکشنبه / ۲۳ مهر ۱۳۹۶ / ۱۴:۱۲
سرویس : آب
کد خبر : ۳۰۵۴
گزارشگر : ۴
سرویس آب
برای اولین بار در استان اجرا می شود

جشنواره آبان ویژه تقدیر از مشترکین خانگی شرکت آبفا خوزستان

مدیر روابط عمومی آبفا خوزستان گفت: جشنواره آبان ویژه مشترکین خانگی برای اولین بار در استان خوزستان در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی توسط این شرکت برگزار می شود.

جشنواره آبان ویژه تقدیر از مشترکین خانگی شرکت آبفا خوزستان
(یکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶) ۱۴:۱۲
به گزارش روابط عمومی آبفا استان، رسول صالحی مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا خوزستان درباره برگزاری این جشنواره آبان اظهار داشت: جشنواره آبان ویژه مشترکین خانگی برای اولین بار در استان و در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی توسط آبفا خوزستان برگزار می شود.
وی افزود:تاکید مدیر عامل آبفا خوزستان برای ایجاد تحول و تحرک در خدمات رسانی به مشترکین منجر به برنامه ریزی جهت اجرای این طرح فرهنگی شد ، تا زمینه مشارکت مشترکین گرامی شرکت را برای پیشرفت و توسعه استان در بخش صنعت آبفا خوزستان را فراهم کنیم.
مسئول ستاد برگزاری جشنواره به افتتاح رسمی جشنواره آبان در آینده نزدیک اشاره و بیان کرد: این جشنواره از 3 آبان افتتاح می شود وماهشهر اولین شهری است که تحت پوشش این جشنواره قرار گرفته و بزودی در تمام شهر های تحت پوشش خدمات آبفا استان خوزستان نیز این جشنواره را آغاز می کنیم.
وی تصریح کرد: در جشنواره آبان در هر فصل از مشترکینی که قبوض آب خود را به موقع پرداخت می کنند به قید قرعه تقدیر خواهیم کرد.
صالحی با اشاره به ترویج اصلاح الگوی مصرف بعنوان یکی از اهداف این جشنواره تصریح کرد: این جشنواره در دو بخش مشترکین و کودک و نوجوان برگزار خو.اهد شد.
مسئول ستاد برگزاری جشنواره آبان افزود: در بخش مشترکین و در هر شهر بطور فصلی از دهها مشترک خوش حساب طی مراسم قرعه کشی تقدیر خواهد شد و بطور ویژه همچنین به کودکان و نوجوانان رده سنی 6 تا 12 سال که در جشنواره آبان حضور فعال داشته باشند به قید قرعه هدایای ارزنده ای اهداء می شود.
مدیر روابط عمومی آبفا خوزستان ضمن تقدیر و تشکر از اداره کل آموزش وپرورش خوزستان و اداره کل پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای همکاری در اجرای این جشنواره گفت: بر این باوریم که هر گونه توسعه و پیشرفت استان خوزستان در گرو فعالیت های آموزشی و فرهنگی اثر بخش و مشارکت شهروندان عزیز انجام خواهد شد.
صالحی خاطر نشان کرد: شهروندان عزیز می توانند با مراجعه به سایت آبفا خوزستان (www.abfakhz.ir) و همچنین کانال تلگرامی @abankhz از روند اجرایی طرح آبان و اطلاعیه های آن مطلع شوند.
به گزارش روابط عمومی آبفا خوزستان هر گونه اطلاع رسانی از جشنواره آبان از طریق وبسایت آبفا خوزستان و کانال اطلاع رسانی جشنواره آبان انجام می شود.
گفتنی است شرکت آبفا خوزستان در تمامی شهرهای استان بجز کلان شهر اهواز خدمات خود را ارائه می دهد که طبق قانون هزینه ارائه خدمات این شرکت فقط از محل درآمد های ناشی از قبوض آب تامین می شود.
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۲,۸۵۵
(یکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶) ۱۴:۱۲
http://news.abfakhz.ir/u/2lr
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید