جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

چهارشنبه / ۲۶ مهر ۱۳۹۶ / ۱۱:۵۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۰۶۱
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی
گامی دیگر در مسیر خوداتکایی و ارتقاء خدمات به مشترکین:

امکان پرداخت قبض آب بهاء با درگاه اینترنتی شرکت آب و فاضلاب خوزستان فراهم شد

معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: به منظور تسریع در خدمات رسانی، مشترکین این شرکت می توانند قبوض آب بهاء خود را از طریق درگاه اینترنتی این شرکت پرداخت کنند.

امکان پرداخت قبض آب بهاء با درگاه اینترنتی شرکت آب و فاضلاب خوزستان فراهم شد
(چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶) ۱۱:۵۵

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفای خوزستان، محسن درفشان اظهار داشت: این سامانه، با هدف تسهیل در ارائه خدمات و کاهش هزینه و وقت شهروندان راه اندازی شده است.

وی با اشاره به خدمات شرکت آب و فاضلاب خوزستان در راستای پیاده سازی دولت الکترونیک اظهار داشت: بیش از 670 هزار مشترک تحت پوشش، دریافت کننده خدمات آب و فاضلاب این شرکت هستند که می توانند از خدمات این درگاه استفاده کنند.

معاون درآمد و امور مشترکین آبفا استان افزود: در این سامانه امکان مشاهده قبض، پرداخت آنلاین قبوض، قرائت قبلی، میزان مصرف، مبلغ بدهی و وضعیت پرداخت امکان پذیر است.

وی گفت: امید است که در آینده، تسهیلات بیشتری برای برآورده کردن اهداف دولت الکترونیک، در اختیار مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان قرار داده شود.

درفشان راه اندازی این سامانه را دستاورد ارزشمند و روشی مناسب برای صرفه جویی در هزینه ها دانست و خاطرنشان کرد: گسترش خدمات الکترونیک و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه مشترکان از دیگر مزایای استفاده از این سامانه است.

معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب خوزستان تاکید کرد: در راستای روان سازی استفاده از سامانه در مراحل بعدی روشهای جدیدتری اعمال خواهد شد.

درفشان اذعان داشت: مشترکین برای پرداخت قبوض آب بهاء خود می توانند با ورود به پایگاه اینترنتی شرکت آب و فاضلاب خوزستان به آدرس  http://www.abfakhz.ir بخش پرداخت قبوض و سپس وارد نمودن شناسه قبض، نسبت به رویت اطلاعات قبض و پرداخت آن اقدام نمایند.

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱۲,۳۰۵
(چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶) ۱۱:۵۵
http://news.abfakhz.ir/u/2p9
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید