جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

چهارشنبه / ۳ آبان ۱۳۹۶ / ۱۱:۴۸
سرویس : آب
کد خبر : ۳۰۶۵
گزارشگر : ۴
سرویس آب

پیگیری نماینده مجلس برای تامین اعتبار مورد نیاز تکمیل خطوط انتقال آب مسکن مهر شوشتر

سرپرست امور آبفا شوشتر رفع مشکل قطعی آب در منطقه مسکن مهر را منوط به تهیه مخازن ذخیره آب برای هر آپارتمان دانست.

پیگیری نماینده مجلس برای تامین اعتبار مورد نیاز تکمیل خطوط انتقال آب مسکن مهر شوشتر
(چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶) ۱۱:۴۸

 

احمد حسن زاده  در گفتگو با روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان،  با اشاره به گلایه مردم منطقه مسکن مهر نسبت به قطعی های مکرر و هر روز آب، کفت: طبق تفاهم نامه ای که از ابتدای پروژه مسکن مهر با مالکان انجام شده بایستی منبع ذخیره آب با ظرفیت٣ تا ٥ هزار لیتری برای هر آپارتمان تهیه شود تا ظرفیت انتقال آب در آن محدوده به حد کافی و استاندارد رسیده و جوابگوی نیاز ساکنین باشد.

وی  اظهار کرد: مشکل از آنجاست که خط لوله ای که از وسط منطقه رد شده خط شبکه است و برای انتقال نیست. اما متاسفانه به دلیل عدم تکمیل و توسعه کمربند خط لوله منطقه مسکن مهر در زمان ساخت و سازها، از همان خط شبکه برای انتقال هم استفاده می شود.

حسن زاده در پاسخ به اینکه چه زمانی قرار است خطوط لوله انتقال این منطقه تکمیل و توسعه یابد اذعان داشت: برای این موضوع از طریق دکتر حاجتی و سازمان برنامه و بودجه استان مبلغ ٩ میلیارد تومان پیش بینی شده اما طبق بررسی های صورت گرفته این رقم باید افزایش یابد.

سرپرست امور آبفا شوشتر با اشاره به اینکه اعتبار مورد نیاز برای سال ٩٦ برنامه ریزی شده است،اذعان داشت: با همراهی گیلانی نماینده مردم شوشتر در مجلس پیگیری هایی انجام شده تا این رقم افزایش پیدا کند اما تا کنون خروجی از طریق سازمان برنامه و بودجه دریافت نکرده ایم.

حسن زاده برای رفع مشکل قطعی آب در منطقه مسکن مهر از اهالی منطقه خواست نسبت به تهیه مخازن ذخیره آب برای هر آپارتمان تا حل اساسی مسئله اقدام کنند.

 

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۱۸۰
(چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶) ۱۱:۴۸
http://news.abfakhz.ir/u/2lt
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید