شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

شنبه / ۱۳ آبان ۱۳۹۶ / ۱۴:۱۹
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۰۶۷
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی
برگزاری اولین آیین افتتاحیه جشنواره آبان در خوزستان

جشنواره تقدیر از مشترکین شرکت آبفا استان در بندرماهشهر آغاز بکار کرد

اولین آیین افتتاحیه جشنواره آبان در خوزستان در شهرستان ماهشهر کلید خورد.

جشنواره تقدیر از مشترکین شرکت آبفا استان در بندرماهشهر آغاز بکار کرد
(شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶) ۱۴:۱۹

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان ، طی مراسمی با عنوان جشنواره آبان که در سینما دریا شهرستان ماهشهر با حضور امام جمعه، فرماندار، شهردار و اعضاء شورای شهر و مدیرعامل و معاونین شرکت، برگزار شد، امام جمعه شهرستان ماهشهر، حجت الاسلام و المسلمین،عبدالحسین غبیشاوی با قدردانی از تلاش های مجموعه شرکت آب و فاضلاب خوزستان اظهار کرد: ترویج فرهنگ اصلاح الگوی مصرف و تشویق مردم  برای مصرف بهینه آب ضروری است.

وی ضمن تشکر و قدردانی از اجرای این طرح  با تاکید بر اینکه آب طعم زندگی است و باید در مصرف این نعمت الهی صرفه جویی کرد، گفت: امیدواریم با همراهی و همکاری مردم و مسئولان مشکلات در شهرستان ماهشهر بزودی رفع شود.

فرماندار شهرستان ماهشهر نیز در آیین افتتاح جشنواره تقدیر از مشترکین خوش حساب این شهرستان با تشکر ازسلیقه و  اجرای این کار پسندیده و  فرهنگی مدیرعامل آبفا به دور از تمرکز گرایی در مرکز استان از مردم خواست تا با  پرداخت به موقع قبض آب بهاءخود، شرکت آب و فاضلاب خوزستان را در اجرای کارهای خدماتی همراهی کنند.

منصور قمر در ادامه طرح آبان را پیش زمینه بسیار قابل توجهی در فرهنگ سازی صرفه جویی در مصرف آب دانست و  خواست جدی مردم این شهرستان را توجه به زیرساختهای اصلاح شبکه  فاضلاب عنوان و افزود: با پیگیریهای صورت گرفته  2 هزار و 500 میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب  این شهرستان اختصاص پیدا کرد که بزودی شاهد اجرای این طرحها خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از اجرای این طرح از تمامی مسئولان مجموعه آبفا استان، خواستار تسریع در اجرای طرحهای آب و فاضلاب در شهرستان ماهشهر شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان نیز در آیین افتتاح جشنواره آبان در ماهشهر گفت: هدف از این اقدام تقدیر و تشکر از مشترکینی است که هم خوش حساب هستند و هم از ابزارهای نوین و از طریق زیرساخت های دولت الکترنیک صورتحساب خود را پرداخت می کنند.

صادق حقیقی پور در این آئین با تاکید بر رویکرد شرکت آبفا استان بر جذب مشارکت و همراهی مشترکین خود اذعان داشت: بیش از 670 هزار مشترک تحت پوشش، دریافت کننده خدمات آب و فاضلاب این شرکت هستند که می توانند از خدمات این درگاه استفاده کنند.

وی افزایش رضایتمندی مشترکین را هدف اصلی اجرای جشنواره آبان معرفی کرد و عمده ترین مشکل آب و فاضلاب خوزستان را مسائل فرهنگی دانست که باید در دو بخش سازمان و کارکنان همچنین مشترکان که از اهمیت بالایی برخوردار هستند کار فرهنگ سازی را آغاز کرد.

 رئیس هیئت مدیره شرکت آبفا خوزستان افزود:  برای اینکه بتوانیم خدمات مناسب تری ارائه بدهیم ضرورت دارد با توسعه برنامه های فرهنگی در راستای اصلاح الگوی مصرف گام برداریم.

 معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب خوزستان نیز در این آیین، با تشکر از روابط عمومی در ابداع و اجرای این طرح در تمامی شهرهای استان افزود:  تاکید مدیر عامل آبفا خوزستان برای ایجاد تحول و تحرک در خدمات رسانی به مشترکین منجر به برنامه ریزی جهت اجرای این طرح فرهنگی شد ، تا زمینه مشارکت مشترکین گرامی شرکت را برای پیشرفت و توسعه استان در بخش صنعت آبفا خوزستان را فراهم کنیم.

محسن درفشان در ادامه تاکید کرد: با اجرای این طرح در شهرهای استان و تشویق مشترکین در پرداخت به موقع و غیرحضوری قبوض آب بهاء شاهد خدمات رسانی بهتر و بیشتر به مردم شهرهای استان باشیم.

همچنین در این افتتاحیه مدیرروابط عمومی شرکت آب و فاضلاب  خوزستان گفت: در جشنواره آبان در هر فصل از مشترکینی که قبوض آبهاء خود را به موقع پرداخت می کنند به قید قرعه تقدیر خواهد  شد.

رسول صالحی با اشاره به ترویج اصلاح الگوی مصرف بعنوان یکی از اهداف این جشنواره تصریح کرد: این جشنواره در دو بخش مشترکین و کودک و نوجوان برگزار می شود.

مسئول ستاد برگزاری جشنواره آبان افزود: در بخش مشترکین و در هر شهر بطور فصلی از دهها مشترک خوش حساب طی مراسم قرعه کشی تقدیر خواهد شد و بطور ویژه همچنین به کودکان و نوجوانان رده سنی 6 تا 12 سال که در جشنواره آبان حضور فعال داشته باشند به قید قرعه هدایای ارزنده ای اهداء خواهد شد.

صالحی خاطر نشان کرد: شهروندان عزیز می توانند با مراجعه به سایت آبفا خوزستان (www.abfakhz.ir) و همچنین کانال تلگرامی @abankhz از روند اجرایی طرح آبان و اطلاعیه های آن مطلع شوند.

بر اساس این گزارش در ادامه مراسم افتتاح رسمی جشنواره آبان در شهرستان ماهشهر، از میثاق نامه طرح آبان بصورت رسمی رونمایی و از 3 مشترک اول ماهشهر که بدهی خود را از درگاه اینترنتی شرکت آب و فاضلاب پرداخت کردند با اهداء جوایزی تقدیر و تشکر شد.

قابل ذکر است: افتتاح رسمی جشنواره آبان با هدف ترویج اصلاح الگوی مصرف در  ماهشهر انجام شدو بزودی در تمام شهر های تحت پوشش خدمات آبفا استان خوزستان نیز اجرایی خواهد شد.

گفتنی است: مشترکین برای پرداخت قبوض آب بهاء خود می توانند با ورود به پایگاه اینترنتی شرکت آب و فاضلاب خوزستان به آدرس  http://www.abfakhz.ir بخش پرداخت قبوض و سپس وارد نمودن شناسه قبض، نسبت به رویت اطلاعات قبض و پرداخت آن اقدام نمایند.




 

 

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۱۱۹
(شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶) ۱۴:۱۹
http://news.abfakhz.ir/u/26l
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید