پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

چهارشنبه / ۱۷ آبان ۱۳۹۶ / ۱۰:۴۴
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۰۶۸
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی
مدیر عامل آبفا خوزستان در جلسه با سرمایه گذاران خارجی:

از سرمایه گذاری برای توسعه پروژه های آب و فاضلاب استان حمایت می کنیم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان، در دیدار با سرمایه گذاران خارجی اظهار داشت: تمام تلاش شبانه روزی آبفا خوزستان برای ارائه خدمات مطلوب به مردم است و ما هم از تمام ظرفیت این شرکت برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی بمنظور ارائه خدمات مطلوب به مردم خوزستان استفاده می کنیم.

از سرمایه گذاری برای توسعه پروژه های آب و فاضلاب استان حمایت می کنیم
(چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶) ۱۰:۴۴

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، صادق حقیقی پور وی با اشاره به تاکید وزیر نیرو  دکتر اردکانیان استفاده از سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم گفت: ما از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای پروژه های آب و فاضلاب حمایت می کنیم.

وی با اشاره به حضور سرمایه گذاران خارجی در شرکت آبفا خوزستان بیان کرد: در جلسه با سرمایه گذارن خارجی مواردی که شامل کاهش هدر رفت آب، توسعه شبکه، ارتقاء کیفی، تکمیل شبکه های فاضلاب و تامین پایدار آب مورد نیاز صنعت و صنایع در حال گسترش مورد بررسی قرار گرفته شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفا خوزستان عنوان کرد: ما بر این باوریم که علاوه بر حمایت از سرمایه گذاری خارجی می توان با استفاده از ظرفیت سرمایه گذاری داخلی پروژه های  آب وفاضلاب را با صرفه اقتصادی انجام داد.

وی تصریح کرد: مقدار زیادی از مشکلات آب و فاضلاب خوزستان مربوط به آب و فاضلاب شهرستان آبادان است و این سرمایه گذاری می تواند بسیار موثر باشد.

حقیقی پورگفت: اصلاح شبکه های تصفیه خانه ها، بازسازی و تامین آب شرب سالم از دیگر قراردادهای شرکت آبفا خوزستان با سرمایه گذاران خارجی است.

مدیر عامل آبفا خوزستان به سرمایه گذاری 500 میلیون یورویی در آبادان اشاره کرد و گفت: سرمایه گذاری 500 میلیون یورویی برای طرح های آب و فاضلاب آبادان و خرمشهر در دستور کار است که در صورت توافق با سرمایه گذار این پروژه ها آغاز به کار می کنند.

حقیقی پور اظهار امیدواری کرد با حمایت دولت تدبیر و امید و نگاه ویژه وزیر نیرو و حضور فعال سرمایه گذاران، سطح کمی و کیفی خدمات به مردم خوزستان ویژه شهرهای آبادان و خرمشهر ارتقاء یابد.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۶۸۶
(چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶) ۱۰:۴۴
http://news.abfakhz.ir/u/2rq
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید