پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

چهارشنبه / ۲۴ آبان ۱۳۹۶ / ۱۲:۴۹
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۰۷۳
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی
در پی زلزله غرب کشور؛

آبفاخوزستان به کمک زلزله زدگان استان کرمانشاه شتافت

ارسال 23هزار بطری آب معدنی و 2 تانکر آبرسانی از آبفا خوزستان برای یاری زلزله‌زدگان شرکت آبفا خوزستان با تهیه اقلامی از مهمترین نیازهای زلزله زدگان کرمانشاه در حوزه آب نسبت به ارسال آنها اقدام کرد.

آبفاخوزستان به کمک زلزله زدگان استان کرمانشاه شتافت
(چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶) ۱۲:۴۹

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان اذعان داشت: با توجه به تخریب و ویرانی‌های به وجود آمده، این شرکت را بر آن داشت تا در حیطه شغلی و رسالت تامین آب  و در جهت رفع مشکلات بهداشتی و شربی آب آشامیدنی سالم و بسته بندی به مناطق زلزله زده ارسال کند.

صادق حقیقی پور افزود: این شرکت به منظور تأمین آب آشامیدنی با ارسال 13 هزار بطری آب بسته بندی آشامیدنی 1 و 1.5 لیتری و یک دستگاه تانکر آبرسانی 20 هزار لیتری به یاری زلزله زدگان استان کرمانشاه شتافت.

وی اعلام کرد: 10 هزار بطری آب بسته بندی آشامیدنی و یک دستگاه تانکر آبرسانی دیگر نیز درحال آماده سازی و ارسال است و این روال همچنان و تا عادی شدن وضعیت در این مناطق ادامه دارد.

حقیقی پور خاطرنشان کرد: ادامه کمک‌رسانی و امدادرسانی به زلزله‌زدگان بستگی به اعلام نیاز مناطق زلزله‌زده دارد تا کمک‌ها مطابق با نیاز آنها باشد.

رئیس هیئت مدیره آب و فاضلاب خوزستان  از آمادگی  شرکت متبوعش برای ارسال کمک‌های مورد نیاز به زلزله‌زدگان مناطق غربی کشور خبر داد و گفت: این شرکت وظیفه خود می‌داند که در همه حال در کنار هموطنان باشد.

گفتنی است: 21 آبان زلزله‌ای به قدرت 7.3 ریشتر استان کرمانشاه را لرزاند و قدرت این زمین لرزه تا اندازه‌ای بود که در استان‌های غربی و مرکزی ایران نیز احساس شد و تا ساعتی پس لرزه‌های شدید آن ادامه یافت.

 

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۷۱۳
(چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶) ۱۲:۴۹
http://news.abfakhz.ir/u/2fj
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید