جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

شنبه / ۲۷ آبان ۱۳۹۶ / ۰۷:۳۷
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۰۷۴
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

واگذاری انشعاب آب با تسهیلات ویژه در چمران

استفاده کنندگان غیرمجاز تا پایان آبان ماه فرصت دارند سرپرست امور آب و فاضلاب چمران، از واگذاری انشعاب آب، به استفاده کنندگان این مایع حیات در کوی عمار این شهرستان، با تسهیلات ویژه خبر داد.

واگذاری انشعاب آب با تسهیلات ویژه  در چمران
(شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶) ۰۷:۳۷

 

شیرانی در گفت و گو با واحد خبر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، اذعان داشت: با توجه به پایان کار پروژه توسعه شبکه آب شرب کوی عمار (منطقه پشت اداره آبفا چمران) و وارد مدارشدن شبکه اجراشده، اداره آبفا شهر چمران واحد امور مشترکین امور آبفا چمران ضمن آمادگی کامل جهت رسمی نمودن انشعابات منطقه یادشده از ساکنین این منطقه خواست تا با مراجعه با این اداره نسبت به رسمی نمودن انشعاب آب منازل خود اقدام نمایند.

 وی هدف از این اقدام را توزیع عادلانه آب در سطح شهر، جلوگیری از پرت و هدررفت آب در شبکه های تحت پوشش، افزایش فشار آب در شبکه های آبرسانی، صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی اعلام و اذعان داشت: این اداره آمادگی دارد با تقسیط بلندمدت دیرکرد آب بهاء پرداخت نشده و ارائه تسهیلات ویژه نسبت به واگذاری و نصب انشعاب آب در این منطقه به متقاضیان اقدام کند.

سرپرست امور آب و فاضلاب چمران تاکید کرد: در پایان مهلت مقرر شبکه آب شرب قدیمی از مدار خارج و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

وی  تعداد منازل مسکونی موجود در کوی عمار را حدود ۲۵۰ منزل برشمرد و خاطر نشان کرد: از آنجایی که این خانوارها عمدتا از اقشار کم درآمد جامعه محسوب می شوند امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم کمک شایانی به این خانوارها داشته باشیم.

شیرانی از شهروندانی که بصورت غیرمجاز از آب در این منطقه استفاده می کنند درخواست کرد: با مراجعه به واحد امور مشترکین این شهرستان نسبت به دریافت انشعاب اقدام کنند تا از مزایای این طرح در موعد اعلام شده بهره مند شوند.

مدیر اداره آب و فاضلاب چمران با اشاره به عدم تمدید این مدت اعلام کرد، شهروندان ساکن در کوی عمار چمران حداکثر تا پایان آبان ماه فرصت دارند برای دریافت انشعاب اقدام کنند.

وی تاکید کرد:  پس از اتمام این مدت قطعا این تسهیلات تمدید نخواهد شد.

این مسئول در پایان اظهار امیدواری نمود با همکاری بیشتر شهروندان محترم، شاهد کاهش هر چه بیشتر استفاده غیرمجاز از این مایع ارزشمند و حیاتی که با هزینه های بسیار بالا و سختی فراوان تامین و با کیفیت مناسب در دسترس مردم قرار می گیرد، باشیم .

 

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۸۸۷
(شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶) ۰۷:۳۷
http://news.abfakhz.ir/u/2nq
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید