پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

چهارشنبه / ۱ آذر ۱۳۹۶ / ۱۲:۳۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۰۷۶
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی
مدیر منطقه خرمشهراعلام کرد :

خدمات آبفا خوزستان به زائرین عتبات عالیات در پایانه مرزی شلمچه

تامین روزانه 10 هزار لیتر آب ROتوسط آبفا خرمشهر مدیر آب و فاضلاب منطقه خرمشهر از اجرای 4 هزار متر توسعه شبکه بمنظور آبرسانی به مواکب مستقر در مرز شلمچه و تولید روزانه 10 هزار مترمکعب آب شرب به روشRO برای زائرین اربعین حسینی در پایانه مرزی شلمچه خبرداد.

خدمات آبفا خوزستان به زائرین عتبات عالیات در پایانه مرزی شلمچه
(چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶) ۱۲:۳۵

 

به گزارش روابط عمومی آبفا خوزستان ، غلامرضا پورجلالی با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی دستگاهها جهت خدمات رسانی به همایش اربعین حسینی با حضور هیات ایرانی و عراقی در محل پایانه مرزی شلمچه گفت : در این جلسه بر تامین آب مورد نیاز زائرین و مواکب مستقر در مسیر تاکید شد که در این راستا با هماهنگی های صورت گرفته عملیات لوله گذاری و احداث ایستگاه تقویت فشار آغاز گردید و 4 هزار متر خط انتقال 90 و 110 میلیمتر در این مسیر پس از حفاری اجرا شد.

وی افزود : با طراحی کارشناسان فنی آبفا خرمشهر  عملیات احداث یک ایستگاه پمپاژ شامل چهار باب مخزن فلزی هریک به ظرفیت 25 مترمکعب برای تامین آب مورد نیاز یک میلیون و پانصد هزار نفر انجام شد. همچنین در کنار این اقدامات 7500 مترمکعب آب بصورت سیار نیز برای تامین آب مواکب پیش بینی و اجرا گردید.

پورجلالی در ادامه از آبرسانی به 80 موکب مستقر در مسیر از طریق خط انتقال جدید الاحداث خبر داد و گفت : جهت پیش بینی اضطراری در این مسیر سه دستگاه تانکر سیار آب هر یک به ظرفیت 30 هزار لیتر به ارائه خدمات پرداختند.

مدیر آبفا منطقه خرمشهر همچنین از تامین آب شرب بسته بندی مورد نیاز زانرین به روش RO خبر داد و گفت : در این ایام روزانه 10 هزار لیتر آب RO تولید و جهت بسته بندی در لیوانهای یکبار مصرف تحویل آبفا آذربایجان می گردید.

وی اعتبار هزینه شده برای خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی در پایانه مرزی شلمچه را بالغ بر یک میلیارد و 830 میلیون تومان اعلام کرد.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۸۸۵
(چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶) ۱۲:۳۵
http://news.abfakhz.ir/u/2oh
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید