شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۲۰ آذر ۱۳۹۶ / ۱۰:۲۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۰۷۹
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

تجهیز 2 حلقه چاه به سیستم GSM

2 حلقه چاه آب شرب دزفول به سیستم GSM مجهز شد .

تجهیز 2 حلقه چاه به سیستم  GSM
(دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶) ۱۰:۲۵

 

مدیرامور آب و فاضلاب دزفول ضمن اعلام خبر فوق  به خبرنگار روابط عمومی شرکت آبفا استانگفت: با عنایت به گستردگی حوزه جمعیتی در مناطق تحت پوشش و لزوم بهره برداری مستمر و مداوم از چاه های موجود جهت تامین و توزیع آب شرب مشترکین محترم ، و همچنین پیشگیری از مشکلات احتمالی در صورت قطعی برق چاه ها 2 دستگاه ماژول کنترل  از راه دور  بر روی چاه ها نصب شد.

جمال الدین برفر اظهار داشت : این دستگاه دارای سامانه کنترل از راه دور با SMS و تک زنگ می باشد که با ارسال پیام یا تک زنگ می تواند خروجی های این سامانه که به صورت رله می باشند را روشن و خاموش کند.

وی خاطرنشان ساخت : دستگاه  GSM توسط نرم افزار اندروید قابل کنترل بوده تا در هر فاصله و مکانی که تحت پوشش شبکه تلفن همراه باشد نظارت و کنترل وسایل برقی را از راه دور بوسیله تک زنگ یا ارسال پیامک هدایت نماید .سیستم کنترل از راه دور GSMبر روی 2 حلقه از چاههای سطح شهر دزفول با هدف بالا بردن راندمان کاری و ثبت اطلاعات دقیق و به موقع راه اندازی شد.

برفر از جمله مزایای این سیستم را برد بسیار بالای آن در محل‌های تحت پوشش تلفن همراه، عدم نیاز به دید مستقیم و صرفه‌جویی در مصرف انرژی و امکان دسترسی به اطلاعات از هر نقطه عنوان کرد.

وی در پایان گفت :  با توجه به پیگیری های بعمل آمده امید می رود در آینده ای نزدیک تمامی چاه های تحت پوشش این اداره به این سیستم مجهز گردند.



روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۳,۲۲۶
(دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶) ۱۰:۲۵
http://news.abfakhz.ir/u/23i
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید