شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۴ دی ۱۳۹۶ / ۱۱:۳۶
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۰۸۵
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

شمارش معکوس بهره برداری شبکه آبرسانی شهرک یاسر امیدیه

شبکه آبرسانی شهرک یاسر امیدیه با اعتبار بیش از ٢ میلیارد تومان بزودی به بهربرداری می رسد.

شمارش معکوس بهره برداری شبکه آبرسانی شهرک یاسر امیدیه
(دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶) ۱۱:۳۶

 

مجری طرح آبرسانی امیدیه در گفتگو با روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان اظهار داشت: توسعه و ساماندهی شبکه توزیع و انشعابات آب خانگی شهرک یاسر امیدیه با ٧٨ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

فرزان عباسیان میزان اعتبار هزینه شده برای آبرسانی به شهرک یاسر امیدیه را  بیش از ٢ میلیارد و ٢٠٠ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی تامین شده است.

وی اذعان داشت: این پروژه بمنظور ساماندهی سیستم آبرسانی منطقه و رفع مخاطرات بهداشتی و با هدف ارتقاء سطح کمی و کیفی آب در این منطقه انجام شده است.

عباسیان طول شبکه لوله گذاری در این عملیات را  بیش از ١٠هزار متر عنوان و تصریح کرد: این پروژه ، برای یک هزار و ١٧٠ فقره انشعاب آماده و به منظور تامین آب آشامیدنی یک هزار و 33 خانوار در منطقه اجرایی شده است.

عباسیان خاطرنشان کرد: تا کنون بیش از یک میلیارد و ٧٠٠ میلیون تومان اعتبار برای شبکه آبرسانی شهرک یاسر امیدیه هزینه شده است.

وی گفت: شرکت آبفا خوزستان بر اساس لیست شهرداری و فرمانداری نسبت  به واگذاری انشعابات خانگی در این منطقه اقدام کرده است.

عباسیان خاطر نشان کرد: در صورت اجرای طرح گذربندی و رفع معارضین با همکاری شهرداری و فرمانداری در منطقه این پروژه به  صورت کامل انجام  و مردم بطور کامل از این خدمات
بهره مند می شوند
.

وی همچنین از زحمات صدیقی مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان و رفیعی فرماندار امیدیه که در ثمر بخش بودن طرح مذکور نهایت همکاری را نمودند تقدیر و تشکر نمود.

مجری این طرح آبرسانی بیان کرد: تمامی مراحل حفاری و مراحل ترمیم توسط آزمایشگاه مکانیک خاک استان خوزستان تایید و تا کنون بیش از ٤ هزار و ٥٠٠ متر از خطوط اصلی آسفالت شده است.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۴۹۲
(دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶) ۱۱:۳۶
http://news.abfakhz.ir/u/2o6
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید