پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

شنبه / ۲۳ دی ۱۳۹۶ / ۱۳:۳۸
سرویس : فاضلاب
کد خبر : ۳۰۹۵
گزارشگر : ۴
سرویس فاضلاب
با هدف پیشگیری از آلودگی محیط زیست کلنگ زنی شد:

آغاز عملیات اجرایی طرح فاضلاب رامهرمز

عملیات اجرایی طرح فاضلاب شهرستان رامهرمز با حضور استاندار خوزستان کلنگ زنی شد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، این طرح با هدف جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب ، پیشگیری از آلودگی محیط زیست ، ساماندهی و جلوگیری از ورود فاضلاب به معابر شهری و کانال آب های سطحی در افق سال 1425 طراحی شده است.

آغاز عملیات اجرایی طرح فاضلاب رامهرمز
(شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶) ۱۳:۳۸
استاندار خوزستان در در حاشیه آغاز عملیات اجرایی این طرح اظهار کرد: برای طرح فاضلاب رامهرمز 230 میلیارد ریال اعتبار و برای اصلاح شبکه آب این شهرستان نیز 100 میلیارد ریال تخصیص داده شده است.
غلامرضا شریعتی افزود: در فاز دوم این طرح 38 کیلومتر شبکه فاضلاب برنامه ریزی شده است.
وی با اشاره به وضعیت فعلی شبکه فاضلاب رامهرمز توضیح داد : هم اکنون سطح زیربنایی شبکه فاضلاب رامهرمز نزدیک به 60 درصد است اما از آنجا که 60 درصد تکمیل نشده است فقط 20 درصد از آن بهره وری دارد.
شریعتی اظهار کرد: همچنین یک تصفیه خانه آب اضطراری با هزینه 50 میلیارد ریال در رامهرمز در حال ساخت است که کمبود آب آشامیدنی این شهرستان را بر طرف می کند.
استاندار خوزستان ادامه داد: شبکه آب رامهرمز شبکه فرسوده ای است که با اعتبار نزدیک به 300 میلیارد ریال تا سه سال آینده تعمیر و وضعیت آن به سطح استاندارد کشور می رسد.
نماینده مردم رامهرمز در مجلس شورای اسلامی نیز در ایین آغاز عملیات اجرایی طرح فاضلاب این شهر گفت:طرح فاضلاب شهر رامهرمز از جمله طرح های مصوب هیات دولت در استان خوزستان است که اجرای آن نشان از همدلی دولت و مجلس دارد.
اقبال محمدیان با بیان اینکه از سال 1373 تا 1395 به طور کلی 400 میلیارد ریال برای اجرای طرح های فاضلاب در این شهرستان هزینه شده گفت: این رقم برای امسال و سال آینده در رامهرمز 450 میلیارد ریال برای طرح های آب و فاضلاب می باشد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلا ب خوزستان نیز در این آیین اظهار کرد: عملیات اجرایی شبکه فاضلاب شهرستان رامهرمز با اعتبار 230 میلیارد ریال به طول 20 کیلومتر آغاز شده است.
وی افزود: در قالب این طرح اصلاح شبکه فاضلاب مناطق بلوار رزمندگان، منطقه گرمسیری، محدوده مدرس طالقانی، کوی مقداد و منازل مخابرات شهرستان رامهرمز انجام می‌شود.
حقیقی پور بیان کرد: این پروژه از محل اعتبارات خزانه اسلامی و در مدت زمان 24 ماه اجرایی می‌شود.
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۲۹۷
(شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶) ۱۳:۳۸
http://news.abfakhz.ir/u/2es
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید