جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

چهارشنبه / ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۲:۲۷
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۱۰۵
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی
در نشست خبری مدیر آبفا ایذه تاکید شد:

فرهنگ استفاده درست از آب باید بوجود بیاید

مدیر اداره آبفا ایذه تاکید کرد: همه باید بدانند که آب یک منبع لایزال نیست و رو به نقصان است و همه باید در حفظ ، استفاده بهینه از آب و همچنین صرفه جویی در مصرف آب اهتمام ورزند که اگر در حفظ و نگهداری و مصرف بهینه منابع آبی اهتمام نکنیم زیان های جبران ناپذیری به ما وارد خواهد شد.

فرهنگ استفاده درست از آب باید بوجود بیاید
(چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶) ۱۲:۲۷

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، مدیر اداره آب و فاضلاب ایذه در نشست خبری با اصحاب رسانه عنوان کرد: حفر چاه‌های آب در ایذه یک مسکن است و اگر آب شرب شهرستان از دریاچه‌ی سد کارون ۳ تامین نشود، هرسال وضعیت بدتر می‌شود .

غلامحسین نعمتی عنوان کرد: حفر چاه‌های آب در ایذه یک مسکن است و اگر آب شرب شهرستان از دریاچه‌ی سد کارون ۳ تامین نشود، هرسال اوضاع بدتر می‌شود که در این موضوع نماینده پرتلاش ایذه و باغملک در مجلس آقای هدایت الله خادمی سنگ تمام گذاشته است که امیدوارم با تلاش های پر بار وی این‌ امر محقق پیدا کند.

نعمتی در ادامه تصریح کرد: ایذه دارای ۴۰ هزار اشتراک آب داریم که روزانه ۲۷۰۰ متر مکعب آبرسانی صورت می‌گیرد.

وی افزود: آبرسانی به شهر ایذه از طریق ۱۳ چاه فعال صورت می‌گیرد که در گذشته عمق هر یک از این چاه‌ها بین ۶۰ تا ۷۰ متر بود ولی الان تقریبا ۳۵۰ متر رسیده است که نشان از کاهش بیش از حد سطح آب‌های زیر زمینی است. با این حال از طرف سازمان آب و برق خوزستان مجوز ۲۷۰۰ متر جهت تامین آب مورد نیاز شهرستان ایذه گرفته شده است.

مدیر اداره آبفا ایذه افزود: طی برنامه ریزی انجام شده تا ۵ سال آینده شبکه آبرسانی شهر تعویض خواهد شد و در تلاش هستیم با اضافه کردن چند چاه شبکه آبرسانی شاهد قعطی کمتر آب باشیم.

وی ادامه داد: هم اکنون یک پیمانکار با سه دکل حفاری در منطقه حضور دارد و مشغول حفاری است.

مدیر اداره آبفا شهرستان ایذه به ۳ چاه تامین اشاره کرد و اظهار داشت: آب چاه پادگان قدس حفاری آن به اتمام رسیده است، چاه شماره ۵ که قبلا حفاری شده بود ولی استفاده‌ای نداشت، با حفاری بیشتر به مرحله پمپاژ رسید و چاه سوم چاه شماره ۶ که در نزدیکی روستای چهارتنگ علیا بود و از ۱۶ سال پیش با سقوط موتور پمپاژ به درون آن مسدود شده بود که با تلاش اداره آبفا این چاه نیز رفع پمپاژ شد.

غلامحسین نعمتی مدیر اداره آبفا ایذه در پایان این نشست خبری ضمن تشکر از حضور خبرنگاران، نقش آنها را در فرهنگ سازی در زمینه‌ی مصرف بهینه آب مهم دانست و از آنها تقدیر کرد.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۱۸۸
(چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶) ۱۲:۲۷
http://news.abfakhz.ir/u/2nm
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید