پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

یکشنبه / ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ / ۱۱:۲۷
سرویس : آب
کد خبر : ۳۱۱۶
گزارشگر : ۴
سرویس آب

آبرسانی به نیروگاه 910 مگاواتی شهرآبادان

بمنظور تامین آب مورد نیاز نیروگاه 910 مگاواتی توسعه برق آبادان عملیات اجرای لوله گذاری با عبور از خطوط نفت و گاز و فیبر نوری توسط اداره آب حیات انجام شد.

آبرسانی به نیروگاه 910 مگاواتی شهرآبادان
(یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶) ۱۱:۲۷

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، محمد مهدی زاده سرپرست اداره آب حیات اظهار نمود : بدنبال در خواست آبرسانی به نیروگاه 910 مگاواتی توسعه برق آبادان، پس از پیگیری استعلامات در خصوص موانع و خطوط عبوری نفت و گاز و فیبر نوری عملیات لوله رانی از زیر جاده اصلی محور اهواز آبادان با اجرای کیسینگ و لوله 250 میلیمتر فلزی عبور داده شد .

وی اجرای این عملیات را از حیث منطقه و شاخص های اجرایی در نوع خود کم نظیر خواند و افزود : در این عملیات 720 متر لوله پلی اتیلن به قطر 160 میلیمتر با عبور از محل تلاقی خطوط نفت، گاز و بنزین با رعایت کامل موارد ایمنی و مهندسی و پس از خاکبرداری و خاکریزی و نصب اسلپ های بتنی با نظارت مشاور کار فرما اجرا گردید.

حمید رضا خلجی مدیر پروژه آبرسانی به نیروگاه توسعه برق آبادان نیز در این باره گفت : در این پروژه جهت حفظ شیر آلات، شیر های تخلیه هوا ، شیر قطع و وصل و کنتور، دو عدد حوضچه با ابعاد 160*120*120 احداث گردید.

خلجی خاطر نشان کرد : در این عملیات که 20 روز بطول انجامید آبرسانی به نیروگاه 910 مگاواتی برق آبادان که برق مورد نیاز شهرستانهای اهواز ، آبادان ، خرمشهر و ماهشهر را تامین خواهد کرد از طریق  یک خط پلی اتیلن با ظرفیت 2000 متر مکعب در شبانه روز محقق گردید.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۴,۵۵۸
(یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶) ۱۱:۲۷
http://news.abfakhz.ir/u/2k5
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید