جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

یکشنبه / ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ / ۰۸:۲۰
سرویس : آب
کد خبر : ۳۱۲۱
گزارشگر : ۴
سرویس آب
به منظور پایداری شبکه توزیع:

مخزن 8000 متر مکعبی و ایستگاه پمپاژ رامشیر وارد مدار بهره برداری شد

مخزن ذخیره 8000 متر مکعبی آب و تأسیسات ایستگاه پمپاژ و سیستم گندزدایی آب شهری رامشیر وارد مدار بهره برداری شد.

مخزن 8000 متر مکعبی و ایستگاه پمپاژ رامشیر وارد مدار بهره برداری شد
(یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶) ۰۸:۲۰

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب خوزستان،  با حضور حاجتی رئیس مدیریت برنامه ریزی و بودجه استان خوزستان ، نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین شهری، پروژه مخزن 8000 متر مکعبی و ایستگاه پمپاژ رامشیر افتتاح و به بهره برداری رسید .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در این باره گفت: در این پروژه یک ایستگاه پمپاژ  با ظرفیت 14000 متر مکعب در شبانه روز ، سیستم گندزدایی 250 لیتر بر ثانیه و توان پمپ های سانتریفیوژ معادل 75 کیلووات با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال احداث و بهره برداری شد.

صادق حقیقی پور، افزایش میزان ذخیره آب شرب به میزان 8 هزار متر مکعب و همچنین پایدار سازی شبکه توزیع آب شرب شهرستان رامشیر را از اهداف این پروژه عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد : عملیات اجرایی این پروژه توسط سازمان آب و برق خوزستان از سال 92 آغاز و همزمان با ایام شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی در سال 96 به پایان رسید.

حقیقی پوراظهار داشت : این تأسیسات مجهز به مدرن ترین امکانات و سیستم های کنترل و هدایت و بهره برداری است و با راه اندازی آن شاهد افزایش 100 درصدی ظرفیت ذخیره ، آبگیری و پایداری هرچه بیشتر آب این شهر خصوصاً در تابستان خواهیم بود.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۲,۲۲۱
(یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶) ۰۸:۲۰
http://news.abfakhz.ir/u/22f
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید