جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

یکشنبه / ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ / ۱۲:۲۸
سرویس : آب
کد خبر : ۳۱۲۴
گزارشگر : ۴
سرویس آب
با هدف پیشگیری از بروز بیماریهای فصلی صورت گرفت :

تشدید کنترل میکروبی و بهداشتی آب شرب در استان خوزستان

سرپرست معاونت بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان از افزایش کنترل آزمایشات میکروبیولوژی ، بیولوژیکی و بهداشتی آب شرب استان همزمان با آغاز پیک اول وبا در خوزستان خبر داد.

تشدید کنترل میکروبی و بهداشتی آب شرب در استان خوزستان
(یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۷) ۱۲:۲۸

 

 

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شرکت آبفا خوزستان، مهرداد قنواتی عنوان کرد: به منظور پایداری کیفی آب آشامیدنی در شرایط ویژه با توجه به شروع پیک اول وبای التور با آغاز فصل بهار که از جمله بیماریهای بومی خوزستان است اقدامات لازم در راستای افزایش سطح بهداشت آب متناسب با استانداردهای ملی و رهنمودهای سازمان بهداشت جهانی صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: برنامه ریزی نظام مند برای تهیه و تامین کلر و مشتقات آن  و ساماندهی و توسعه ایستگاه های گندزدایی و ایمن سازی تاسیسات مرتبط به گونه ای انجام شد که طی سال 96 سامانه های نوین کلرزنی به روش الکترولیز نمک طعام در برخی شهرهای استان جایگزین سامانه های قدیمی شده است.

سرپرست معاونت بهره برداری آبفا خوزستان با بیان این مطلب که آزمایشگاه های میکروبی استان به منظور مقابله با بیماریهای مرتبط با آب به خصوص وبا به تجهیزات و دستگاههای پیشرفته و اتوماتیک بدون آلودگی محیطی ، به ویژه کدورت و هدایت الکتریکی آب  تجهیز شده اند، گفت: در سال گذشته 260 هزار مورد کلرزنی انجام شده و این در حالی است که تعداد آزمونهای میکروبی استان  به بیش از 52 هزار و 500 مورد می رسد.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۹۷۶
(یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۷) ۱۲:۲۸
http://news.abfakhz.ir/u/2vn
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید