شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۰۷:۳۶
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۱۴۴
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

دیدار مدیرعامل آبفا خوزستان با نماینده ولی فقیه در استان

مدیرعامل ، معاونین و برخی از مدیران شرکت آب وفاضلاب استان خوزستان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان حضور یافته و با حضرت آیت الله موسوی جزایری دیدار و گفتگو کردند.

دیدار مدیرعامل آبفا خوزستان با نماینده ولی فقیه در استان
(شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۰۷:۳۶

 

به گزارش روابط عمومی آبفا خوزستان، در این دیدار صمیمانه حضرت آیت الله موسوی جزایری، با ابراز رضایت از عملکرد مجموعه شرکت آب و فاضلاب در امر خدمت رسانی به مردم شریف استان ،اظهار داشت: صرفه جویی در مصرف آب باید مد نظر همگان باشد و باید حساسیت و سختی کار تامین آب را از هر طریق ممکن برای مردم اطلاع رسانی نمود.

وی با تاکید بر مسأله فرهنگ سازی، گفت: باید همه در این مسیر دست به دست هم بدهیم تا جامعه از مساله کمبود منابع آبی و مشکلات آن آگاه شوند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با قدردانی از خدمات مدیرعامل و مجموعه کارکنان شرکت آب و فاضلاب، خواستار افزایش کمی و کیفی این فعالیت ها شد.

وی مرتفع شدن برخی مشکلات در شهرهای استان را نشانه همت و اراده آنان برای بهبود امور توصیف کرد و با بیان اهمیت ادامه این خدمات اظهار امیدواری کرد: با حل برخی مسائل و دغدغه ها، مردم شاهد خدمات رسانی بهتر و حل مشکلات آب و فاضلاب در شهرهای استان باشند.

در ابتدای این نشست نیز صادق حقیقی پور، مدیرعامل شرکت آبفا استان ضمن ابراز رضایت و خشنودی از حضور در دفتر و دیدار با نماینده ولی فقیه، گزارشی از برنامه های راهبردی شرکت آب و فاضلاب استان در سال جاری ارائه نمود.

وی خدمت رسانی به مردم را افتخار این شرکت دانست و افزود: رضایت مندی مردم شریف از اهداف اساسی شرکت محسوب می شود و امیدواریم با تلاش شبانه روزی در جهت تامین و توزیع آب این مسئله را به اثبات برسانیم.

حقیقی پور با اشاره به فعالیتهای انجامشده برای ارائه خدمات آبرسانی به شهروندان افزود: هم استانی های عزیز
می بایست درست مصرف کردن را سرلوحه کار خود قرار داده و با توجه به شرایط آب و هوایی استان و خشکسالی،  بیش از پیش مصرف آب شرب را مدیریت کنند.

وی گفت: در مقایسه با سنوات گذشته میزان قابل توجهی از آبهای سطحی استان کاسته شده و این نشان از خشکسالی است و می طلبد با برنامه شرایط را مدیریت کرد.

وی با تاکید بر اینکه شرکت آبفا استان با همکاری و هماهنگی روزمره تأمین و مصرف آب 57 شهر استان را مدیریت
می کند، اولویت تأمین را در بخش شرب دانسته و اظهار داشت بحمدا... با هماهنگی های صورت گرفته در صورت رعایت صرفه جویی از جانب مردم، مشکل خاصی پیش نمی آید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان، از امامان جمعه و رسانه ها با توجه به سطح تأثیرگذاری شان در میان مردم خواست: که آبفا را در زمینه صرفه جویی و مدیریت مصرف یاری نمایند.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱۵,۲۹۲
(شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۰۷:۳۶
http://news.abfakhz.ir/u/2vr
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید