شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۰:۲۷
سرویس : آب
کد خبر : ۳۱۴۷
گزارشگر : ۴
سرویس آب
با اجرای بیش از 800 متر توسعه و اصلاح شبکه :

واگذاری 105 انشعاب آب به متقاضیان جدید در شهرشوش

مدیر منطقه آبفا شوش گفت : با اجرای بیش از 800 متر توسعه و اصلاح شبکه 105 انشعاب آب به متقاضیان جدید در شهر شوش و ادارات تابعه واگذار شد.

واگذاری 105  انشعاب آب به متقاضیان جدید در شهرشوش
(دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۱۰:۲۷

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استانخوزستان، عادل حرباوی با اعلام این مطلب اظهار نمود : برای آبرسانی به 105 خانوار جدید 620 متر توسعه شبکه در کوی سلمان فارسی، دانیال ، ابوذر و مسیر ساحلی کوی مدنی اجرا و در راستای ارتقا سطح خدمات رسانی به مشترکین 237 متر از شبکه موجود در مناطقی از جمله بلوار شهدا ، خیابان صیاد شیرازی ، ایوان شمالی و فجر شهر شوش اصلاح شده است.

وی بررسی و تضمین کیفیت آب شرب را از وظایف ذاتی آب و فاضلاب دانست و به انجام 4200 مورد تست کلر سنجی آب شرب و انجام آزمایشات شیمیایی و میکروبی آب ظرف سه ماه گذشته اشاره کرد و گفت: آب این شهرستان در آزمایشگاه مرکزی آبفا استان خوزستان براساس استاندارد های ملی، بهداشت آب بطور کامل رصد می شود .

حرباوی ضمن اشاره به لزوم پیشگیری مشکلاتی از قبیل گرفتگی، آسیب شبکه­ ها، نفوذ ریشه­ ها به داخل شبکه، انباشتگی رسوبات، ایجاد بو، بالا آمدن فاضلاب و ورود فاضلاب به اماکن شخصی مردم و خطرات زیست محیطی بیان داشت : ظرف  دو ماه گذشته بیش از 23 کیلومتر از شبکه آب شرب و 116 کیلومتر لایروبی و شستشوی شبکه فاضلاب این شهرستان توسط پرسنل اداره لایروبی و شستشو شده است.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۷۷۲
(دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۱۰:۲۷
http://news.abfakhz.ir/u/23j
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید