جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ / ۱۲:۱۲
سرویس : آب
کد خبر : ۳۱۵۷
گزارشگر : ۴
سرویس آب
مدیر عامل آبفا خوزستان تاکید کرد:

کیفیت آب ماهشهر بزودی بهبود می یابد

مدیر عامل آبفا خوزستان گفت: با وارد مدار شدن ایستگاه های پمپاژ طی ماه های وضعیت تصفیه و توزیع آب شرب ماهشهر ارتقاء قابل توجهی خواهد یافت.

کیفیت آب ماهشهر بزودی بهبود می یابد
(دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷) ۱۲:۱۲

 

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان،صادق حقیقی پور با اشاره به اقدامات آبفا خوزستان در راستای ارتقاء کیفیت آب در شهرستان ماهشهر اظهار داشت: از محل اعتبارات مصوب هیأت دولت در بخش طرح های آب شهرهای ماهشهر و چمران در سال اول پروژه‌های احداث و تکمیل ایستگاه پمپاژ ناحیه صنعتی با اعتبار 70 میلیارد ریال آغاز و در حال حاضر 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: پروژه اصلاح وبازسازی فیلترهای آب تصفیه خانه ناحیه صنعتی با اعتبار 30 میلیارد ریال ابلاغ شده و در حال تجهیز کارگاه می باشد و پروژه اولویت اول اصلاح شبکه آب ماهشهر بااعتبار 100 میلیارد ریال و با حجم 26 کیلومتر و 3 هزار انشعاب درحال مناقصه است و بزودی اجرایی خواهد شد.

 مدیر عامل آبفا خوزستان بیان کرد:  پروژه های احداث 2 واحد  ایستگاه پمپاژ جدید  آب در دریاچه نمک و سربندر 2 با اعتبار بالغ بر 60 میلیارد ریال و پیشرفت 90 درصد انجام شده است که با به ثمر رسیدن پروژه های فوق در ماه‌های آتی وضعیت تصفیه و توزیع آب شرب ماهشهر ارتقاء قابل توجهی خواهد داشت.

حقیقی پور تصریح کرد: در شهر چمران پروژه احداث ایستگاه پمپاژ جدید مخزن6000 متر مکعبی موجود با اعتبار 50 میلیارد ریال در حال ابلاغ قرارداد به پیمانکار می باشد و همچنین پروژه اولویت اول اصلاح شبکه با اعتبار 45 میلیارد ریال و با حجم  13 کیلومتر شبکه و 1200 انشعاب درحال مناقصه است.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۸,۹۷۶
(دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷) ۱۲:۱۲
http://news.abfakhz.ir/u/22g
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید