پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

شنبه / ۹ تیر ۱۳۹۷ / ۰۸:۵۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۱۶۸
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی
اطلاعیه شرکت آبفا خوزستان با توجه به اعلام شماره حسابهای متفرقه

شهروندان از واریز وجه جهت آبرسانی به آبادان و خرمشهر خودداری کنند

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان طی اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به اینکه شماره حسابهای معرفی شده برای تامین آب آشامیدنی و مساعدت در اجرای طرحهای آبرسانی به شهرهای آبادان و خرمشهر مورد تائید شرکت آبفا خوزستان نیست، لذا شهروندان از واریز هرگونه وجهی به حسابهای معرفی شده خودداری نمایند.

شهروندان از واریز وجه جهت آبرسانی به آبادان و خرمشهر خودداری کنند
(شنبه ۹ تیر ۱۳۹۷) ۰۸:۵۸

 

بر اساس این گزارش؛ طی روزهای گذشته برخی افراد اقدام به معرفی شماره حسابهایی جهت خرید آب آشامیدنی، مبنی بر کمک به مردم شریف آبادان و خرمشهر نموده اند که این شرکت ضمن سپاس از تمام همراهان ، سازمانهای مردم نهاد و خیران نیکوکار در استان خوزستان در راستای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده، ایجاد شائبه، بی نظمی و اختلال در امر تامین آب شرب مردم شهرهای آبادان و خرمشهر، خواهشمند است از معرفی هرگونه شماره حساب و جمع آوری وجوهات و برپایی ایستگاههای صلواتی خودداری نمایند.

لازم بذکر است: کلیه شرکتهای خدمات رسان در امر آبرسانی برای تامین آب شرب آشامیدنی و بسته بندی، تمام پتانسیل موجود در سطح استان را تا زمان افتتاح خط دوم غدیر بکار گرفته اند.

 در پایان ضمن پوزش مجدد از مشکل بوجود آمده، از صبر و شکیبایی مردم شهیدپرور آبادان و خرمشهر تا زمان بهره برداری از خط دوم طرح غدیر کمال قدردانی را داریم.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۷۲۸
(شنبه ۹ تیر ۱۳۹۷) ۰۸:۵۸
http://news.abfakhz.ir/u/2vc
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید