پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

شنبه / ۲۳ تیر ۱۳۹۷ / ۱۰:۲۷
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۱۸۰
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی :

شهر دزفول با اجرای طرح های آب و فاضلاب متحول خواهد شد

· آزمایشگاه فاضلاب شهر دزفول دومین آزمایشگاه تخصصی استان در منطقه جنوب غرب کشور است نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی در آیین کلنگ زنی و افتتاحیه طرح های آب و فاضلاب شهری گفت: اتفاقات بزرگی در حوزه آب و فاضلاب شهری در حال انجام است که با اجرای آنها شهر دزفول متحول خواهد شد.

شهر دزفول با اجرای طرح های آب و فاضلاب متحول خواهد شد
(شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۷) ۱۰:۲۷

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان، عباس پاپی زاده ضمن اعلام مطلب فوق اظهار داشت: در حال حاضر خط 600 میلیمتر انتقال آب از تصفیه خانه شمال دزفول تا کوی مدرس، ولی آباد، سیاه منصور و دیگر مناطق در مسیر در حال حفاری و اجراست و تا 2 ماه آینده به سرانجام می رسد.

وی افزود : اجرای خط انتقال مستقل آب خیابان بهشت آباد تا آزادگان نیز تا 3_4 ماه آینده به اتمام می رسد.

پاپی زاده اذعان نمود : همچنین با افتتاح 18 مخزن و افزایش 200 درصدی ظرفیت ذخیره آب در این شهر رتبه دزفول از 18 به رتبه اول ارتقا یافت.

وی با اشاره به اینکه طرح های مشابهی نیز در شهرهای سردشت و چغامیش در دست اجرا می باشد، بیان داشت: با اتمام طرح انتقال آب به سردشت از رودخانه دز با اعتبار یک میلیارد تومان بطول 45 کیلومتر و همچنین اتصال شبکه توزیع آب چغامیش به شبکه توزیع آب شهر دزفول تحول چشمگیری در این مناطق نیز شاهد خواهیم بود.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی ضمن تحسین و قدردانی از شرکت آبفا خوزستان و اداره آبفا دزفول اظهار نمود : در حال حاضر 100 میلیارد تومان پروژه آب و فاضلاب در شهر دزفول در حال اجراست که با اتمام طرح های فاضلاب  ان شاءالله بزودی شاهد رودخانه ای سالم و عاری از هرگونه فاضلاب خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به افتتاح آزمایشگاه تخصصی فاضلاب شهر دزفول در محل تصفیه خانه فاضلاب این شهر اشاره و عنوان کرد : شهرستان دزفول بعد از اهواز دارای دومین آزمایشگاه تخصصی فاضلاب در استان و در منطقه جنوب غرب کشور خواهد بود که به عنوان آزمایشگاه معین می تواند جوابگوی نیازهای استان و منطقه جنوب غرب کشور باشد

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۱۸۶
(شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۷) ۱۰:۲۷
http://news.abfakhz.ir/u/2nf
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید