پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

سه شنبه / ۲۳ اَمرداد ۱۳۹۷ / ۰۷:۵۷
سرویس : آب
کد خبر : ۳۲۰۶
گزارشگر : ۴
سرویس آب
در راستای حفظ و بهبود شاخصهای کیفی آب شرب صورت پذیرفت :

شستشوی دو مخزن 10 هزار مترمکعبی آب شرب شهر دزفول

مدیر امور آب و فاضلاب دزفول گفت: در راستای بهبود و حفظ شاخصهای کیفی آب شرب این شهر و ارتقاء سطح خدمات رسانی به مشترکین، 2 تا از مخازن آب این شهرستان ، بدون قطعی آب، مورد شستشو و لایروبی قرار گرفت.

شستشوی دو مخزن 10 هزار مترمکعبی آب شرب شهر دزفول
(سه شنبه ۲۳ اَمرداد ۱۳۹۷) ۰۷:۵۷

 

به گزارش امور آبفا دزفول ، جمال الدین برفر با بیان اینکه شستشو و لایروبی مخازن ذخیره به عنوان محل نگهداری و توزیع آب شرب مصرفی شهروندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: به همین منظور هر 2 مخزن بتنی 10 هزار مترمکعبی تصفیه خانه شمال برابر دستور العمل ارسالی از ستاد شرکت مورد شستشو و لایروبی قرار گرفت که این مهم علاوه بر موثر بودن در ارتقای بهداشت آب، در کیفیت آن نیز تا حد قابل ملاحظه‌ای موثر است.

وی با تاکید به اینکه این منابع می بایست به صورت تکی شستشو شوند،ادامه داد: در این عملیات پرسنل در ابتدا  اقدام به تخلیه منبع شماره یک با کمک جنتکس نمودند و  پس از نشت گیری و درزبندی، کار شستشو آغاز و بعد از تخلیه املاح کف مخزن و نظافت کامل، منبع آب گیری شد و پس از انجام آزمایشات میکروبی و کدورت وارد مدار شد.

مدیر امور آبفا دزفول اظهار داشت:  به‌منظور ارائه خدمات بهتر به مشترکان، این اداره هر ساله اقدام به پاکسازی مخازن و شبکه‌های توزیع آب در این شهرستان می نماید تا مردم دچار مشکلات بهداشتی ناشی از آب شرب نشوند.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۹۴۹
(سه شنبه ۲۳ اَمرداد ۱۳۹۷) ۰۷:۵۷
http://news.abfakhz.ir/u/2lz
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید