شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

یکشنبه / ۴ شهریور ۱۳۹۷ / ۱۴:۱۸
سرویس : آب
کد خبر : ۳۲۱۲
گزارشگر : ۱۳
سرویس آب
بمناسبت آغاز هفته دولت

عملیات اجرایی ٢ طرح آب و فاضلاب در شهر امیدیه اغاز شد

مدیر عامل آبفا خوزستان در آیین کلنگ زنی ٢ طرح آب و فاضلاب در شهر امیدیه با گرامیداشت هفته دولت از اجرای ١٠ ها پروژه آب و فاضلاب در استان خوزستان خبر داد.

عملیات اجرایی ٢ طرح  آب و فاضلاب در شهر امیدیه اغاز شد
(یکشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۷) ۱۴:۱۸

صادق حقیقی پور اظهار داشت: عملیات اجرایی دو طرح آب آشامیدنی و تکمیل شبکه جمع آوری فاضلاب در شهر امیدیه آغاز شد.

وی افزود: عملیات اصلاح شبکه توزیع آب آشامیدنی مناطق علی آباد و شهید بهشتی با اعتبار بیش از ٥٦ میلیارد ریال اجرایی شده است.

مدیر عامل آبفا خوزستان با اشاره به مدت زمان اجرایی این پروژه بیان کرد: این طرح به طول بیش از ١٧ کلیومتر در مدت زمان ١٤ ماه اجرایی می شود و بعد از اتمام این پروژه ٩ هزار نفر از نعمت آب شرب با کیفیت بهره مند می شوند.

حقیقی پور با اشاره به هدف اجرایی این پروژه تصریح کرد: با اجرای این پروژه خطوط اصلی و فرعی و انشعابات کل مناطق کوی شهید بهشتی و علی آباد تعویض خواهد شد و کیفیت آب شرب ساکنین این مناطق ارتقاء می یابد.
وی در ادامه به آغاز عملیات اجرایی پروژه فاضلاب در شهر امیدیه اظهار کرد: عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب و انشعابات مناطق مسکن مهر امیدیه به طول بیش از ٤ و نیم کیلومتر آغاز شده است.
مدیر عامل آبفا خوزستان عنوان کرد: این پروژه در مدت زمان ٧ ماه و با اعتبار ٥٥ میلیارد ریال اجرایی می شود و جمعیت تحت پوشش این طرح ٢٢ هزار نفر است.
وی با اشاره به روند اجرایی پروژه های فاضلاب در خوزستان و اهداف طرح جمع آوری فاضلاب های شهری خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح خطوط اصلی و فرعی شبکه و انشعابات فاضلاب در مناطق ٥٤،٥٥ و ٦٠ هکتاری مسکن مهر امیدیه اجرا می شود و این مناطق دارای شبکه جمع آوری بهداشتی دفع فاضلاب خواهند شد.
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
تعداد بازدید : ۸۵۸
(یکشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۷) ۱۴:۱۸
http://news.abfakhz.ir/u/2rr
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید