دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

پنج شنبه / ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۲۱:۵۲
سرویس : فاضلاب
کد خبر : ۵۱۰۵
گزارشگر : ۴
سرویس فاضلاب

آیت‌الله رئیسی در اجتماع عظیم مردم اهواز: یکسال فعالیت در پروژه فاضلاب اهواز هم تراز با ۳۰ سال  پیشرفت

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز پنجشنبه در جریان برنامه‌های سفر دوم دولت مردمی به استان خوزستان، در اجتماع باشکوه و عظیم مردم اهواز، خوزستان را استانی نمونه نامید و گفت: مدیران استان و مدیران مربوطه در دولت باید برای تحقق خواسته مردم این استان تلاش جهادی داشته باشند.

آیت‌الله رئیسی در اجتماع عظیم مردم اهواز: یکسال فعالیت در پروژه فاضلاب اهواز هم تراز با ۳۰ سال  پیشرفت
(پنج شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲) ۲۱:۵۲
 
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، دکتر رئیسی افزود: دولت مردمی به شدت در حال تلاش برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در خوزستان است مانند کاری که در طول دوره این دولت در زمینه فاضلاب اهواز انجام شده در حال برابری با کاری است که در ۳۰ سال گذشته انجام شده است.
 
ایشان در ادامه سخنان خود به جبهه های کاری فعال در پروژه فاضلاب اهواز اشاره و عنوان کرد: در ازای ۱۲ جبهه کاری در گذشته، امروز ۱۵۰ جبهه کاری در زمینه اجرای طرح فاضلاب فعال شده‌اند.
 
رئیس جمهور همچنین با اشاره به اجرای طرح آبرسانی به هزار و ۷۰۰ روستای کشور که طرح‌های مربوط به ۱۷۴ روستای خوزستان صبح امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت، اظهار داشت: در حدود یکسال گذشته در زمینه رفع کاستی‌های زیرساختی در کشور کارهای جهادی در حال انجام است.
 
گفتنی است: روند احداث شبکه فاضلاب اهواز از سال ۱۳۷۲ در این شهر آغاز و تا اواسط سال ۱۴۰۰ یعنی پس از حدود ۲۸ سال از آغاز احداث این طرح، تنها ۶۰۳ کیلومتر آن اجرا شده بود، اما از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم تا کنون ۳۵۶ کیلومتر از لوله‌گذاری این طرح به اجرا در آمده است.
 
لازم به ذکر است: در یک سال گذشته معادل ۲۳ سال در پروژه فاضلاب اهواز کار جهادی انجام گرفته است.

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۸۴۷
(پنج شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲) ۲۱:۵۲
http://news.abfakhz.ir/u/48y
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید