دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

چهارشنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۹
سرویس : فاضلاب
کد خبر : ۵۱۲۵
گزارشگر : ۴
سرویس فاضلاب

بهره مندی 80 درصد مشترکان بندر امام خمینی از شبکه پیشرفته فاضلاب

مدیر اداره آب و فاضلاب بندر امام خمینی (ره) ؛ بهره مندی 80 درصد مشترکان این شهر از شبکه پیشرفته ی فاضلاب در این شهر را نشانه بالابودن سطح بهداشتی دفع فاضلاب دانست.

بهره مندی 80 درصد مشترکان بندر امام خمینی از شبکه پیشرفته فاضلاب
(چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲) ۱۰:۱۹

  

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، حسین خواجوی با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرای طرح شبکه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب گفت: ایجاد شبکه فاضلاب یکی از ضروری ترین تاسیسات های مورد نیاز جوامع بشری جهت رعایت بهداشت عمومی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه ساخت تلمبه خانه شماره 17 فاضلاب مسکن مهر، اصلاح شبکه فاضلاب شهرک شهید صدوقی، اصلاح شبکه فاضلاب شهرک شهید دستغیب در حال اجرا است، افزود: توسعه شبکه فاضلاب از پلیس راه تا کوی امام رضا (ع) و تاسیس تلمبه خانه شماره 16 فاضلاب در منطقه فاز 4 از برنامه ها و طرح های در دست اقدام هستند تا هرچه زودتر ساکنان مناطق یاد شده از نعمت دفع بهداشتی فاضلاب بهره مند شوند.

خواجوی با اشاره به بهره مندی 80 درصدی مردم شهر از شبکه پیشرفته فاضلاب ادامه داد: این سطح از بهره مندی شبکه دفع فاضلاب بی نظیر بوده و نویدبخش بالابودن سطح بهداشتی و مطلوب بودن آن را می دهد که این ها در سایه تلاش و همت همکاران اداره آب و فاضلاب شهر میسر شده است.

مدیر اداره آب و فاضلاب بندر امام خمینی (ره) اضافه کرد: در حوزه آب ضمن تکمیل و راه اندازی 2 دستگاه فیلتر شنی و سیستم آنالیز نمک طعام جهت افزایش کیفیت آب شرب شهروندان این شهر، برنامه ریزی های متناسب باتوجه به رشد و توسعه شهری و اجتماعی که این نیز از اهداف دولت مردمی بوده صورت گرفته است.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۷۵۷
(چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲) ۱۰:۱۹
http://news.abfakhz.ir/u/4a4
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید