دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

سه شنبه / ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۰
سرویس : فاضلاب
کد خبر : ۵۱۸۲
گزارشگر : ۴
سرویس فاضلاب

در سال 1401 رقم خورد: لایروبی و شستشوی 25 کیلومتر از شبکه فاضلاب آبادان

به منظور حفظ سلامت شهر و ساکنان، جلوگیری از چالش‌های زیست‌محیطی و همچنین پیشگیری از شیوع بیماری‌های میکروبی ناشی از آلودگی فاضلاب شهری، شست‌وشو، لایروبی و ضدعفونی‌کردن خطوط شبکه دفع فاضلاب این شهر انجام شد.

در سال 1401 رقم خورد: لایروبی و شستشوی 25 کیلومتر از شبکه فاضلاب آبادان
(سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲) ۱۳:۰۰

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، مدیر آبفا منطقه آبادان ، لایروبی  25 کیلومتر از مجموع شبکه اصلی و فرعی فاضلاب، لایروبی 7 هزار و  375 حلقه منهول ، لایروبی3 مورد ایستگاه پمپاژ ، 561 مورد همسطح سازی منهول، نصب 4 هزار و 41  مورد دریچه و رفع انسداد بیش از 21 هزار مورد گرفتگی شبکه در قالب گروه های چند نفره و به صورت دستی و با استفاده از واترجت  را از جمله اقدامات انجام شده واحد فاضلاب آبفا این شهرستان در سال 1401 عنوان کرد.

خلف زاده افزود: شست و شو و لایروبی شبکه فاضلاب به دلیل ماهیت سیال جاری در آن، بسیار ضروری بوده و از اهم وظایف حوزه بهره ‌برداری از شبکه فاضلاب است.

وی در ادامه اقدامات اداره متبوعش به توسعه شبکه آب آبادان اشاره کرد و اذعان داشت: در سال 1401 ، بالغ بر 2 هزار و 300 متر به شبکه آب و 86 متر به شبکه فاضلاب این شهرستان افزوده شد.

خلف زاده عنوان کرد: طی سال گذشته  8.6 کیلومتر اصلاح شبکه آب و 207 متر اصلاح شبکه فاضلاب در کارنامه عملکردی اداره آبفا آبادان ثبت شد.

تنظیم: راشین نجارپور

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۷۱۳
(سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲) ۱۳:۰۰
http://news.abfakhz.ir/u/4dw
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید