دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

شنبه / ۱۷ تیر ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۲۰۳
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

اولین مانور سراسری دفاع از مقر در تاسیسات آبرسانی بندرامام برگزار شد

مدیر اداره آبفا بندرامام خمینی (ره) گفت : در راستای افزایش آمادگی همه جانبه و ارتقای سطح آمادگی نیروها، مانور دفاع از مقر با رمز “یا جواد الائمه” علیه السلام ، در مواجهه با بحرانهای احتمالی و صیانت از اماکن و تاسیسات ها و نفوذ افراد مغرض به این اماکن با حضور حداکثری کارکنان و نیروهای عوامل حراست ،نیروهای بسیج در غالب پلیس آب در محوطه تاسیسات آبرسانی برگزار شد.

اولین مانور سراسری دفاع از مقر در تاسیسات آبرسانی بندرامام برگزار شد
(شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲) ۱۲:۳۸

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و. فاضلاب خوزستان، حسین خواجوی افزود: در این مانور ضمن هوشیاری کامل نیروها پس از وقوع حریق در داخل محوطه، توسط افرادی که بداخل نفوذ کرده بودند ضمن هماهنگی با کلیه نیروها و ورود عوامل حراست و نیروهای بسیج در غالب پلیس آب به محل و دستگیری افراد مشکوک، نسبت به آسیب دیدگان و اطفای حریق اقدام و پس از پاکسازی، اوضاع به روال عادی خود بازگشت.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این مانور سنجش توان هوشیاری مراقبین در نفوذ افراد مغرض به تاسیسات و اماکن از طریق مختلف و بررسی هوشیاری اتاق مانیتورینگ و عکس العمل نگهبانان و تمامی نیروهای عملیاتی در مواجهه با بحرانهای احتمالی و حضور به موقع نیروهای امدادی و استفاده از تمام ظرفیتهای موجود در برگزاری مانور بوده است.

همچنین علی حیدری مسئول حراست و امور محرمانه آبفا بندرامام خمینی (ره) گفت: این مانور در راستای افزایش توان حفاظتی برای مقابله با تهدایدات صورت گرفت.

او افزود: به دستور مدیر حراست شرکت تمامی مراکز تحت پوشش، گروه های عملیاتی وحراست به اتفاق واحدهای و عوامل حراست و نیروهای بسیج در غالب پلیس آب،  سازماندهی و در پست های مشخص، مستقر شده و در مانور «حفاظت از مقر» در برابر مهاجمین،ازتاسیسات حافظت کردند.

وی گفت: 15 نفر از افراد حاضر در گروه های عملیاتی از ساعت 10 الی 11 صبح، با رمز “یا جواد الائمه” علیه السلام در پست های مشخص، مستقر و اقدام به مقابله با تهدیدات فرضی نمودند که اجرای این مانور بسیار موفقیت آمیز و حاوی نکات آموزشی فراوان بود.

حیدری با بیان اینکه تامین و دسترسی پایدار مردم به خدمات اساسی و زیر بنایی آبفا بندرامام خمینی (ره) مستلزم تامین امنیت تاسیسات و منابع این اداره است اعلام کرد: نیروهای حفاظتی و نیروهای عملیاتی ویژه حراست آبفا با گذراندن دوره های آموزشی تخصصی و برگزاری مانورهای متعدد درصدد حفاظت از تاسیسات وحافظ امنیت منابع آبفا هستند.

تنظیم: راشین نجارپور

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۸۰۶
(شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲) ۱۲:۳۸
http://news.abfakhz.ir/u/4fy
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید