دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۱۶ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۶
سرویس : فاضلاب
کد خبر : ۵۲۵۹
گزارشگر : ۴
سرویس فاضلاب

​شبکه فاضلاب شهر اندیمشک لایروبی شد

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک گفت: با لایروبی شبکه فاضلاب شهر اندیمشک، مشکل گرفتگی فاضلاب در پشت اداره ثبت احوال به صورت کامل رفع شد.

​شبکه فاضلاب شهر اندیمشک لایروبی شد
(دوشنبه ۱۶ اَمرداد ۱۴۰۲) ۰۹:۳۶

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، فرامرز مرادی با اعلام این خبر گفت: اجرای شبکه فاضلاب و هم چنین حفط و نگهداری از آن، یک نیاز مهم بهداشتی است.

وی با اشاره به لزوم همکاری شهروندان برای حفظ و نگهداری از این شبکه، خاطر نشان کرد: ورود هرگونه شی به این شبکه از جمله عوامل گرفتگی فاضلاب بوده و شهروندان در این زمینه دقت و توجه لازم را داشته باشند.

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک ادامه داد: سرقت دریچه های فاضلاب، اتصال غیر استاندارد و غیر مجاز به شبکه فاضلاب از جمله عوامل ورود اشیا به شبکه فاضلاب و گرفتگی آن است.

وی افزود: هرگونه اجرا و بهره برداری از شبکه فاضلاب باید با نظارت آبفا باشد و در این زمینه آبفا با جدیت از تمام ظرفیت قانونی خود استفاده و برای حفظ و نگهداری از آن تمام اقدامات لازم را به انجام رسانده و سعی برای رفع موانع مذکور به صورت کامل دارد‌

مرادی بیان کرد: به همین جهت رفع گرفتگی فاضلاب شهر اندیمشک واقع در پشت اداره ثبت مورد توجه قرار گرفت و این شبکه به صورت کامل لایروبی و گرفتگی آن نیز رفع شد.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۸۵۶
(دوشنبه ۱۶ اَمرداد ۱۴۰۲) ۰۹:۳۶
http://news.abfakhz.ir/u/4j7
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید