دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

یکشنبه / ۲۲ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۴
سرویس : آب
کد خبر : ۵۲۷۳
گزارشگر : ۴
سرویس آب

تسریع در بهره برداری ۱۱ حلقه چاه جدید آب در اندیمشک

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک گفت: حفر این تعداد چاه با هدف تامین آب شرب مناطق مختلف شهری و روستایی حفر و با بهره برداری از آن ها فشار آب در شهرستان اندیمشک تقویت می شود.

تسریع در بهره برداری ۱۱ حلقه چاه جدید آب در اندیمشک
(یکشنبه ۲۲ اَمرداد ۱۴۰۲) ۱۰:۱۴

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، فرامرز مرادی افزود: طرح تمکیل و بهره برداری ۱۱ حلقه چاه جدید آب در‌ این شهر با حمایت و پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان طراحی و در کم ترین زمان ممکن به بهره برداری می رسد.

وی بیان کرد: پیگیری شروع عملیات اجرایی خط انتقال آب از طرح آبرسانی تا کوی لور، اجرای شبکه آبرسانی در مناطق تازه توسعه یافته اندیمشک، از جمله دیگر طرح هایی است که روند اجرایی آن در شهرستان اندیمشک آغاز شده است.

 
مرادی عنوان کرد: پیگیری تعریف پروژه های مختلف در شهرهای اندیمشک ، حسینیه ، بیدروبه و شهرک دوکوهه از جمله دیگر طرح های شاخص حوزه آبفا در شهرستان اندیمشک است.
 
 
مدیر آب وفاضلاب منطقه اندیمشک افزود: عملیات اجرایی دستگاه پمپاژ شهر آزادی و تسریع در تکمیل یک حلقه چاه و توسعه ورودی و خروجی تاسیسات آبرسانی شهر چم گلک نیز به زودی آغاز می شود.
 
وی گفت: آبفا اندیمشک خود را متعهد به توسعه خدمات و رفع مطالبات به حق شهروندان می داند و از تمام امکانات و خدمات خود برای تقویت رضایت شهروندان در مناطق مختلف شهری و روستایی استفاده می کند.

 

مرادی ادامه داد: تلاش آبفا برنامه ریزی عادلانه و پایدار برای ارائه خدمات شبانه روزی به شهروندان شهرستان اندیمشک در تمامی حوزه ها و بخش های آب و فاضلاب است.

وی عنوان کرد: تکمیل طرح های عمرانی حوزه آب و فاضلاب در شهرستان اندیمشک با جدیت دنبال می شود و تلاش داریم این طرح ها در کم ترین زمان ممکن و با بالاترین استانداردهای روز کشور تکمیل و به بهره برداری برسد.

مرادی افزود: شهروندان محترم نیز همانند گذشته با صبوری همراه آبفا بوده و ما را در تکمیل و بهره برداری کامل از این طرح ها حمایت کنند تا رضایت شهروندان از خدمات این حوزه بیش از گذشته تقویت شود.

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک گفت: در طول سال های اخیر میزان جذب اعتبارات مالی و هم چنین اجرای تعداد طرح های عمرانی حوزه آبفا در شهرستان به میزان قابل توجهی افزایش و رشد یافته است.

وی عنوان کرد: جذب اعتبارات مذکور و هم چنین تعداد طرح های عمرانی حوزه آب و فاضلاب در مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان اندیمشک کم سابقه بوده و آبفا منطقه اندیمشک توانسته گامی مهم در مسیر تحول بردارد.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۶۷۸
(یکشنبه ۲۲ اَمرداد ۱۴۰۲) ۱۰:۱۴
http://news.abfakhz.ir/u/4jt
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید