دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۲۳ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۱۶:۳۳
سرویس : آب
کد خبر : ۵۲۷۸
گزارشگر : ۴
سرویس آب

پروژه های آبرسانی در شمال شرق خوزستان با سرعت در حال اجرا هستند/ تا پایان سال مشکل آب شرب عنبر برطرف می شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: عملیات آبرسانی به همه شمال شرق خوزستان آغاز شده است و حتی در برخی از این مناطق امسال شبکه‌های آبرسانی تکمیل خواهد شد.

پروژه های آبرسانی در شمال شرق خوزستان با سرعت در حال اجرا هستند/ تا پایان سال مشکل آب شرب عنبر برطرف می شود
(دوشنبه ۲۳ اَمرداد ۱۴۰۲) ۱۶:۳۳
 
 به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان،محمد رضا کرمی نژاد اظهار داشت: در گذشته هیچ توجه ای به مشکل اب این مناطق نشده است که خوشبختانه در دولت سیزدهم این مناطق مورد توجه قرار گرفتند و امسال شبکه های آبرسانی اندیکا؛ لالی، دهدز تکمیل خواهند شد و پروژه ها آبرسانی در شمال شرق خوزستان با سرعت در حال اجرا هستند.
 
وی با اشاره به مشکلات جدی بخش عنبر مسجدسلیمان عنوان کرد: با توجه به نوسانات زیاد سطح آب دریاچه گتوند، در این منطقه قطع آب زیادی به وجود آمد و در تلاش هستیم مشکلات اب شرب این منطقه را برطرف کنیم.
 
کرمی نژاد افزود: در حال افزایش ظرفیت برای توزیع آب در این منطقه هستیم و با انجام تغییرات تولید روزانه آب بیشتر می شود همچنین در حال ساخت یک آبگیر جدید هستیم و با تکمیل آن تامین آب این مناطق را دائمی میکنیم و قطعا تا پایان سال مشکل آب شرب عنبر برطرف می شود.
 
رئیس هیئت مدیره آبفا خوزستان عنوان کرد: این طرح حدود ۹۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد اما با یک مناقصه ۳۰ میلیارد تومان تا ۲ یا ۳ ماه آینده وضعیت تامین آب را در بخش عنبر ۲۴ ساعته خواهیم کرد و پس از آن طرح را به طور کامل اجرا خواهیم کرد.
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۴۹۸
(دوشنبه ۲۳ اَمرداد ۱۴۰۲) ۱۶:۳۳
http://news.abfakhz.ir/u/4k2
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید