دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

سه شنبه / ۲۴ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۰۸:۴۶
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۲۸۰
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

جلسه ملاقات مردمی مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان برگزار شد

با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان، ملاقات مردمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان برگزار شد.

جلسه ملاقات مردمی مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان برگزار شد
(سه شنبه ۲۴ اَمرداد ۱۴۰۲) ۰۸:۴۶

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، در جلسه ملاقات مردمی پس از مطرح کردن درخواست‌ها و مشکلات توسط مراجعه‌کنندگان، دکتر کرمی نژاد دستورات لازم را خطاب به بخشهای مختلف شرکت جهت رسیدگی به مشکلات مراجعین صادر کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: دیدارهای چهره به چهره سبب آشنایی بیشتر با نیازها و مطالبات مراجعان و تسریع در رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم می شود و این شرکت نیز با استفاده از فرصت مغتنمی که روزهای دوشنبه هر هفته فراهم میشود، رسیدگی به مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مردمی را در اولویت خود قرار می دهد.

کرمی نژاد در حاشیه ملاقات مردمی با اشاره به اینکه مجموعه آبفا استان با تلاش جهادی شبانه روز برای رضایت مندی مردم تلاش می کند. اظهار داشت: خدمت به مردم و رضایت مندی مردم با کار و عمل صورت می گیرد .

وی تصریح کرد: اعتقاد من برای پاسخگویی به مردم، حل مشکلات در کمترین زمان ممکن است به همین منظور ملاقات عمومی و پاسخگویی به مردم را در اولویت  کاری خود می دانم و مدیران مجموعه باید در پاسخگویی به مردم جهادی عمل کنند.

این گزارش می افزاید، جلسات ملاقات مردمی  به صورت هفتگی برگزار می‌شود و مراجعه کنندگان که تمایل به ملاقات با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان را دارند می توانند جهت هماهنگی به صورت تماس تلفنی با شماره 33360888-061 ثبت و هماهنگی لازم را برای ملاقات با مدیرعامل این شرکت انجام دهند.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۷۰۵
(سه شنبه ۲۴ اَمرداد ۱۴۰۲) ۰۸:۴۶
http://news.abfakhz.ir/u/4jy
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید