دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

چهارشنبه / ۲۵ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۲۸۳
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

همزمان با سراسر کشور در اهواز و 35 شهر خوزستان برگزار شد : برگزاری مانور سراسری دفاع از مقر در شرکت آبفا خوزستان

در راستای آمادگی همه جانبه و ارتقای سطح آمادگی نیروهای دفاتر حراست و امور محرمانه مانور دفاع از مقر در مواجهه با بحران های احتمالی و صیانت و نگهداری از منابع و مخازن آب شرب و تاسیسات با حضور حداکثری تمامی کارکنان و نیروهای زیرمجموعه و همزمان با سراسر کشور در تاریخ 24/05/1402 از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح با رمز " یا حسین (ع)" در شرکت آب و فاضلاب خوزستان و ۳۵ شهرستان با حضور ۴۲۷ نفر برگزار شد.

همزمان با سراسر کشور در اهواز و 35 شهر خوزستان برگزار شد : برگزاری مانور سراسری دفاع از مقر در شرکت آبفا خوزستان
(چهارشنبه ۲۵ اَمرداد ۱۴۰۲) ۱۴:۱۰

 

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا خوزستان، این مانور که با هدف حفظ آمادگی هر چه بیشتر نیروهای حفاظت و حراست و جهت سنجش میزان آمادگی در برابر شرایط بحرانی و پیش بینی نشده برگزار گردید، از ساعت ۹ صبح با رمز مقدس " یا حسین (ع)" آغاز و در ساعت ۱۱ با دستور فرمانده مانور مدیر کل حراست و امور محرمانه شرکت مهندسی آبفا کشور پایان یافت.

احسان حاجت پور مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت آبفا خوزستان ، هوشیاری نگهبانان و مقابله جدی آنان با هر گونه نفوذ به تاسیسات و اماکن ، مدیریت تجمعات و نارضایتی های احتمالی و عکس العمل متناسب با شرایط موجود و واکنش به تهدیدات احتمالی با منشأ گاز کلر و مواد گندزدا به عنوان محورهای از پیش تعیین شده مانور عنوان نمود.

 

وی افزود : با برنامه ریزی های صورت گرفته در جلسات هماهنگی پیش از برگزاری مانور در شرکت آبفا خوزستان تلفیقی از سه محور مورد نظر شرکت مهندسی آبفا کشور طراحی و با موفقیت در ۴ حوزه حفاظت فیزیکی ، حفاظت کارکنان ، حفاظت اسناد و حفاظت IT اجرا گردید.

 

مشاور مدیرعامل و مدیر حراست آبفا خوزستان افزود: رصد سیستم پایش تصویری توسط نگهبان با مشاهده نفوذ افراد به داخل تاسیسات و یا بروز هر گونه خرابی، نحوه اطلاع رسانی و هماهنگی نیروهای نگهبان با رعایت سلسله مراتب در مواجهه با تجمعات احتمالی و نفوذ ، نحوه استفاده نگهبانان از تجهیزات دفاع شخصی و سامانه های اعلام خطر در مواجهه با تهدیدات و تجمعات احتمالی و ارزیابی مدت زمان حضور تیم واکنش سریع، مدیریت بحران، حراست، بسیج، روابط عمومی و ... در محل حادثه از زمان اعلام نیروهای نگهبان را از اهداف مورد بررسی این مانور اذعان داشت.

 

وی بررسی وضعیت موجود توسط واحدهای درون سازمانی و در صورت لزوم هماهنگی با نیروهای امدادی ، انتظامی و ... به منظور همکاری در مدیریت حادثه،  ارزیابی مدت زمان حضور نیروهای امدادی، انتظامی و .... در محل حادثه از زمان اعلام توسط نیروهای درون سازمانی و احصاء نقاط قوت و قابل بهبود در اجرای مانور و شناسایی نقاط ضعف تأسیسات و اماکن را از دیگر دلایل برگزاری این مانور بیان نمود.

 

گفتنی است: در این مانور بزرگ و هماهنگ مدیرعامل و مدیر دفتر حراست و امور محرمانه آبفا خوزستان ، عوامل بهره برداری، دفتر بحران و پدافند غیرعامل، واحد ایمنی، مدیریت و کارشناسان حوزه امور کیفی و بهداشت آب ، اورژانس ۱۱۵ و آتش نشانی حضور داشتند و آقای کرمی نژاد مدیرعامل شرکت در پایان از دست اندکاران و عوامل دخیل در اجرای مانور دفاتر حراست که بصورت همزمان در سراسر کشور و مقارن با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان برگزار شد، تشکر و قدردانی نمود.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۶۹۲
(چهارشنبه ۲۵ اَمرداد ۱۴۰۲) ۱۴:۱۰
http://news.abfakhz.ir/u/4ki
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید