دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

جمعه / ۲۷ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۵
سرویس : آب
کد خبر : ۵۲۹۰
گزارشگر : ۴
سرویس آب

با حضور استاندار خوزستان؛ ایستگاه آبرسانی به مواکب حسینی در مرز شلمچه افتتاح شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در مراسم افتتاحیه ایستگاه آبرسانی به مواکب با حضور استاندار که شامگاه ۲۶مردادماه برگزار شد، با بیان اینکه در سال جاری، ۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل خطوط انتقال آب و شبکه فاضلاب مرز شلمچه هزینه شده است، اظهار کرد: با اقدامات انجام شده وضعیت این مرز برای پذیرایی مناسب از زائران اربعین در شرایط پایداری از نظر آب و فاضلاب قرار گرفته است.

با حضور استاندار خوزستان؛ ایستگاه آبرسانی به مواکب حسینی در مرز شلمچه افتتاح شد
(جمعه ۲۷ اَمرداد ۱۴۰۲) ۱۱:۵۵

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا کرمی نژاد با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده شرکت آبفا خوزستان در پایانه مرزی شلمچه اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب خوزستان از چند ماه گذشته با برنامه ریزی و بسیج امکانات توانست در خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی پیشتاز باشد.

وی با بیان اینکه با اقدامات انجام شده وضعیت این مرز برای پذیرایی مناسب از زائران اربعین در شرایط پایداری از نظر آب و فاضلاب قرار گرفته است، افزود: اجرای ۲ هزار و ۷۰۰ خط انتقال آب ۳۱۵ میلیمتر ، احداث ایستگاه پمپاژ آب مواکب با ظرفیت ۶ هزار متر مکعب در شبانه روز، احداث سه هزار و ۵۰۰ متر خطوط آبرسانی به مواکب،اجرای بیش از ۷۰ فقره انشعاب آب مواکب و وارد مدار نمودن سه مخزن ذخیره ۵۰۰ متر مکعبی را با اعتبار ۳۴ میلیارد تومان از جمله اقدامات این شرکت در خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه است.

کرمی نژاد نصب سیستم گندزدایی در تاسیسات مواکب و اورهال ایستگاه پمپاژ تقویت فشار شلمچه را از دیگر اقدامات این مرز عنوان کرد و گفت: احداث ۲ لاگن فاضلاب، شستشو و لایروبی شبکه فاضلاب مواکب و راه اندازی منهول پمپ فاضلاب مواکب با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان از دیگر اقدامات انجام شده در جهت رفاه زائران است.

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان خاطرنشان کرد: خدمت به زائران اباعبدالله را وظیفه خود می‌دانیم و برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی در پایانه مرزی شلمچه، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

کرمی‌نژاد با اشاره به اینکه بر تامین آب شرب زائران نظارت می‌شود، افزود: آبفا متولی استانداردهای آب شرب است و با دستگاه‌های کلر زنی جدید و آب ژاول که قدرت گندزدایی بالایی دارند این اقدام انجام می‌شود.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۶۴۷
(جمعه ۲۷ اَمرداد ۱۴۰۲) ۱۱:۵۵
http://news.abfakhz.ir/u/4kt
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید