دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

یکشنبه / ۲۹ اَمرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۰
سرویس : آب
کد خبر : ۵۲۹۴
گزارشگر : ۴
سرویس آب

عملیات جابجایی خط انتقال شبکه داخلی روستای مازو در بخش الوار گرمسیری انجام شد

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک گفت: عملیات جابجایی خط انتقال شبکه داخلی روستای مازو در بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک با تلاش کارکنان آبفا انجام شد.

عملیات جابجایی خط انتقال شبکه داخلی روستای مازو در بخش الوار گرمسیری انجام شد
(یکشنبه ۲۹ اَمرداد ۱۴۰۲) ۱۳:۰۰
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، فرامرز مرادی با اعلام این خبر گفت: عملیات جابجایی خط انتقال شبکه داخلی روستای مازو در بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک با تلاش کارکنان آبفا انجام شد.
 
وی ادامه داد: برای اجرای این طرح لوله فلزی 3 اینج به طول 200 احداث شد تا شبکه داخلی روستای مازو در بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک مطابق با آخرین استانداردهای شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان انتقال داده شود.
 
مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح شبکه آب داخلی روستای مازو در بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک به صورت کامل  استاندارد سازی شد تا شهروندان از آب سالم و بهداشتی به صورت پایدار برخوردار شوند.
 
وی بیان کرد: آبفا اندیمشک خود را متعهد به ارایه خدمات پایدار و عادلانه به شهروندان تمام مناطق شهری و روستایی شهرستان اندیمشک به صورت شبانه روزی می داند و در این زمینه از هیچ تلاشی برای تامین رضایت شهروندان دریغ نمی کند.
 
مرادی عنوان کرد: شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان نیز با برنامه ریزی جدی و بسیج تمام امکانات و خدمات خود برای توسعه خدمات آبفا در تمام مناطق روستایی نیز تلاش خود را به کار گرفته و در این زمینه تمام اقدامات مورد نیاز را به اجرا می رساند‌.
 
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۶۳۳
(یکشنبه ۲۹ اَمرداد ۱۴۰۲) ۱۳:۰۰
http://news.abfakhz.ir/u/4ky
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید