دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

چهارشنبه / ۱ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۳۰۱
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

حسینی محراب در بازدید از مرز شلمچه ؛ اهتمام آبفای خوزستان در اجرای اقدامات در مرز شلمچه و چذابه قابل تقدیر است

استاندار خوزستان، در بازدید از روند خدمت رسانی به زائران و عاشقان حسینی در مرز شلمچه ، تلاش و پشتکار شرکت آب و فاضلاب خوزستان در آماده سازی زیرساختها در بخش آب و فاضلاب در شلمچه و چذابه را بسیار خوب ارزیابی کرد و شایسته تقدیر دانست.

حسینی محراب در بازدید از مرز شلمچه ؛ اهتمام آبفای خوزستان در اجرای اقدامات در مرز شلمچه و چذابه قابل تقدیر است
(چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲) ۱۲:۲۲

 

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، علی اکبر حسینی محراب در سفر به مرز شلمچه و بازدید از پروژه های عمرانی ویژه زوار اربعین با اهداء لوح تقدیری از زحمات دکتر کرمی نژاد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان و تلاش و جدیت مجموعه تحت امر ایشان در آماده سازی زیرساختهای آب و فاضلاب  قدردانی کرد.

در متن لوح آمده است:

تلاشهای صادقانه و خالصانه در خدمات رسانی به زائران اباعبدالله الحسین فرصتی بی نظیر و الهی برای برداشتن گامهایی هر چند کوچک در پاسداشت و قدردانی از این واقعه بزرگ و همچنین تکریم این حرکت انسانی و ایمانی است.

از این رو از حمایت ها و اقدامات ارزشمند جنابعالی در جهت فراهم سازی و پشتیبانی حضور پرشور زوار عزیز در اجتماع عظیم اربعین حسینی در سال 1402 قدردانی و تشکر می نمایم.

امید است که با استعانت از حضرت باری تعالی و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) توفیق خادم الحسین (ع) بودن در طول عمر همراه با عزت و سربلندی قرین راهتان باشد.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۶۱۴
(چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲) ۱۲:۲۲
http://news.abfakhz.ir/u/4li
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید