دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۳۱۰
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

کارمند آبفا به عنوان کارمند برتر شهرستان اندیمشک تجلیل شد

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک گفت: کارمند آبفا به عنوان کارمند برتر شهرستان اندیمشک انتخاب و با حضور فرماندار شهرستان تجلیل شد.

کارمند آبفا به عنوان کارمند برتر شهرستان اندیمشک تجلیل شد
(دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲) ۰۹:۲۵

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، فرامرز مرادی اذعان داشت: به میزبانی سالن کوثر فرمانداری شهرستان اندیمشک، آیین تجلیل از کارمندان برتر شهرستان برگزار شد.

وی افزود: با برگزاری این ویژه برنامه خانم صغری میرزاوند به عنوان کارمند برتر آبفا معرفی و با حضور فرماندار شهرستان و مسئولان محلی از ایشان تجلیل و از زحمات کارمند برتر آبفا اندیمشک تقدیر شد.

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک ادامه داد: کارمند نمونه آبفا منطقه اندیمشک بر اساس دستور العمل های ابلاغ شده شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان و فرمانداری شهرستان تعیین و ایشان مورد تقدیر قرار گرفت.

وی ضمن قدردانی از زحمات کارگران و کارمندان آبفا در تمامی واحدهای اداری و عملیاتی، خاطر نشان کرد: امروز آبفا اندیمشک با تلاش تمام کارکنان خود خدمات شایسته ای را ثبت و نیازهای شهروندان را در تمامی مناطق شهری و روستایی با جدیت و تلاش شبانه روزی تامین می کند.

مرادی بیان کرد: آبفا اندیمشک خود را متعهد به تقویت خدمات مورد نیاز شهروندان می داند و از هیچ تلاشی برای جلب رضایت شهروندان دریغ نمی کند و با تاکید مدیر عامل آبفا استان خوزستان در این‌ مسیر گام بر می داریم.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۹۰۰
(دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲) ۰۹:۲۵
http://news.abfakhz.ir/u/4od
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید