دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

چهارشنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۷
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۳۱۱
گزارشگر : ۴
سرویس عمومی

با حضور فرماندار شهرستان اندیمشک؛ روند ارایه خدمات آبفا به شهروندان بررسی شد

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک گفت: با حضور فرماندار شهرستان اندیمشک روند ارائه خدمات به شهروندان شهرستان بررسی و از تلاش های کارکنان آبفا تقدیر شد.

با حضور فرماندار شهرستان اندیمشک؛ روند ارایه خدمات آبفا به شهروندان بررسی شد
(چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲) ۱۰:۳۷

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، فرامرز مرادی با اعلام این خبر گفت: تکریم شهروندان و ارائه خدمات عادلانه به تمام مناطق شهری و روستایی اولویت نخست آبفا اندیمشک است.

وی افزود: به همین جهت هم زمان با آغاز هفته دولت و به میزبانی مصلای نماز جمعه شهر اندیمشک میز خدمت برگزار و مشکلات شهروندان بدون واسطه بررسی و اقدمات لازم برای تامین نیازهای شهروندان انجام شد.

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک ادامه داد: هم چنین به مناسبت هفته دولت و مهندس زمانی اصل فرماندار شهرستان اندیمشک به همراه دکتر صرفه جو معاونت فرماندار در محل اداره مرکزی و خدمات مشترکین آبفا حاضر شدند.

وی افزود: با حضور فرماندار شهرستان روند ارائه خدمات به شهروندان شهرستان اندیمشک در حوزه آب و فاضلاب بررسی و از تلاش های کارکنان واحدهای مختلف آبفا اندیمشک با حضور مهندس زمانی اصل تقدیر شد .

مرادی بیان کرد: هم چنین در این بازدید ضمن گفت وگو با شهروندان و بررسی مشکلات آن ها برای توسعه خدمات آبفا و تکریم شایسته شهروندان دستورالعمل های لازم اتخاذ و این دستور العمل ها به واحدهای مختلف ارایه شد.

وی گفت: امسال طرح های بزرگ و کم سابقه در حوزه آب و فاضلاب و برای شهرستان اندیمشک طراحی و با پیگیری دکتر حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، مهندس زمانی فرماندار شهرستان و دکتر کرمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، اجرا و به بهره برداری می رسد تا آبفا اندیمشک گامی مهم و بزرگ در مسیر تحول بردارد.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۷۳۵
(چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲) ۱۰:۳۷
http://news.abfakhz.ir/u/4mk
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید