دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

چهارشنبه / ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۵
سرویس : آب
کد خبر : ۵۳۲۴
گزارشگر : ۴
سرویس آب

اختصاص 100 میلیارد ریال اعتبار برای تقویت فشار آب منطقه پیام نور دزفول

مدیر آبفا منطقه دزفول گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تقویت فشار شبکه آب منطقه پیام نور دزفول اختصاص یافته است و عملیات اجرایی این طرح آذرماه امسال آغاز می‌شود.

اختصاص 100 میلیارد ریال اعتبار برای تقویت فشار آب منطقه پیام نور دزفول
(چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲) ۱۳:۳۵

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، حسین سعادتی‌فر با اشاره به مشکل آب اهالی کوی پیام نور دزفول افزود: عملیات تقویت فشار شبکه آب آشامیدنی کوی پیام نور آذرماه سال جاری آغاز می‌شود.

 

وی اعتبار اختصاص یافته برای اجرای این عملیات را ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: عملیات تقویت فشار شبکه آب آشامیدنی کوی پیام نور شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه به عمق ۱۰۰ متر و اجرای یک کیلومتر اصلاح شبکه است.

سعادتی‌فر توزیع عادلانه خدمات در تمام نقاط شهرستان را مورد تاکید مجموعه آبفا دانست و گفت: در حال حاضر تجهیز یک حلقه چاه و اجرای شبکه انتقال 4 کیلومتری برای تقویت شبکه آب آشامیدنی روستای حسین کلولی و مهاجرین با اعتباری افزون بر ۲۰۰ میلیارد ریال به صورت شبانه‌روزی در حال انجام است.

سعادتی فر در پایان ضمن تقدیر از اقدامات مسئولان شهرستان جهت همراهی با مجموعه آبفا گفت :منطقه پیام نور یکهزار و ۷۰۰ اشتراک آب و فاضلاب دارد که با اجرای این طرح مشکل افت فشار آن برطرف خواهد شد.

تنظیم: راشین نجارپور 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۴۹۱
(چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲) ۱۳:۳۵
http://news.abfakhz.ir/u/4nh
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید