دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

یکشنبه / ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۰
سرویس : فاضلاب
کد خبر : ۵۳۳۲
گزارشگر : ۴
سرویس فاضلاب

حذف ورود فاضلاب پادگان تیپ ۲۹۲ زرهی به رودخانه دز

مدیرعامل آبفا خوزستان با اشاره به اجرای خط انتقال فاضلاب پادگان تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول گفت: یکی از نقاط ورودی فاضلاب به رودخانه دز با اجرای این خط حذف و معضل ورود فاضلاب از غرب رودخانه دز در محدوده دزفول برطرف شد.

حذف ورود فاضلاب پادگان تیپ ۲۹۲ زرهی به رودخانه دز
(یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲) ۱۴:۱۰
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا کرمی‌نژاد اظهار داشت: با توجه به ورود فاضلاب پادگان تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول به نقطه غربی رودخانه دز ، اجرای پروژه اجرای خط انتقال فاضلاب این پادگان به طول یک هزار و ۸۰۰ متر در اولویت قرار گرفت و در ادامه پس از تعیین پیمانکار این پروژه در روز چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری امسال ( روز دزفول )  کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.
 
وی اعتبار صرف شده جهت اجرای این خط انتقال فاضلاب را بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال برشمرد و افزود: خوشبختانه اجرای این خط انتقال تکمیل و به پایان رسید و  بر این اساس از این پس ورود فاضلاب سنتی و خام پادگان تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول به رودخانه دز متوقف و با اتصال به شبکه انتقال فاضلاب به تصفیه‌خانه بزرگ فاضلاب دزفول هدایت می شود.
 
مدیرعامل آبفا خوزستان با بیان اینکه ورود هرگونه فاضلاب از غرب شهر دزفول به رودخانه دز به طور کامل حذف شده است، گفت: سایر نقاط ورودی فاضلاب به رودخانه دز شناسایی و بازرسی شده و اقدامات لازم جهت تامین اعتبار و اجرای خطوط لازم به زودی وارد فاز اجرایی می شود.
 
کرمی نژاد با اشاره به سایر پروژه‌های انتقال فاضلاب دزفول عنوان کرد: در حوزه فاضلاب دزفول اقدامات قابل توجهی انجام شده و یا در حال انجام است به طوریکه در حال حاضر در دزفول ۵ پیمانکار در حوزه فاضلاب در حال اجرای پروژه هستند که از جمله آن به اجرای۲ پروژه انتقال فاضلاب در بافت قدیم دزفول می توان اشاره کرد.
 
وی با بیان اینکه رفع مشکلات فاضلاب کوی مدرس و ولی آباد دزفول نیز در دستور کار است یادآور شد:  در حال حاضر ۴۲۶ میلیارد تومان پروژه فاضلاب در شهرستان دزفول در حال اجرا است که امیدواریم با تلاش های صورت گرفته این طرح ها در آینده نزدیک تکمیل و آماده بهره برداری شوند.
 
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۵۲۹
(یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲) ۱۴:۱۰
http://news.abfakhz.ir/u/4o8
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید