دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

چهارشنبه / ۵ مهر ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۳
سرویس : آب
کد خبر : ۵۳۴۹
گزارشگر : ۴
سرویس آب

آبرسانی و افزایش سطح پایداری به یک هزار و 830 روستای خوزستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه مشکل آب روستاهای استان با نگاهی عادلانه در حال حل شدن است، گفت: آبرسانی و افزایش سطح پایداری به 1830 روستای خوزستان انجام شده است

آبرسانی و افزایش سطح پایداری به یک هزار و 830 روستای خوزستان
(چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲) ۱۳:۰۳

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا کرمی نژاد، اظهار کرد: با توجه به تلاش های انجام شده در دولت سیزدهم تاکنون به 1830 روستای خوزستان آبرسانی و افزایش سطح پایداری داشته است که از این تعداد، 900 روستای استان برای دسترسی به آب مشکلات جدی داشتند.

وی افزود: مشکل آب تمام روستاهای استان با یک نگاه عادلانه در حال حل شدن است و امیدواریم طرح هایی که اکنون برای آبرسانی به روستاهای هدف در دست اجرا هستند هرچه سریعتر تکمیل و به بهره برداری برسند.

مشکلات آب روستاهای شمال شرق در کمترین زمان ممکن برطرف می شود

مدیرعامل آبفا خوزستان با بیان اینکه امیدواریم مشکلات آب روستاهای شمال شرق استان در کمترین زمان ممکن برطرف شود، عنوان کرد: آبرسانی به مناطق روستایی شهرستان شوشتر در سه حوزه در حال انجام است و پیش بینی می شود نیمه دوم امسال به صورت کامل به بهره برداری برسند.

کرمی نژاد خاطرنشان کرد: با تلاشی که در دولت سیزدهم در حال انجام است امیدواریم مشکل تامین آب همه روستاهای خوزستان را تا پایان دولت برطرف کنیم و دیگر هیچ روستایی در استان با مشکل آب مواجه نباشد.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۵۹۵
(چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲) ۱۳:۰۳
http://news.abfakhz.ir/u/4p3
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید