جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۹ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۱:۴۵
سرویس : آب
کد خبر : ۳۱۰۰
گزارشگر : ۴
سرویس آب

رفع مشکل کمبود آب 22 هزار مشترک در شهر ماهشهر

مدیر اداره آبفا ماهشهر گفت : در راستای خدمات­ رسانی مطلوب به مردم شریف شهرک طالقانی طی ماه گذشته 22 هزار خانوار جدید از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شده اند.

رفع مشکل کمبود آب 22 هزار مشترک در شهر ماهشهر
(دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶) ۱۱:۴۵

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، ابراهیم علوانی با اعلام این مطلب افزود: طی گزارشات مردمی مبنی بر افت فشار، کمبود و قطع آب در ساعات پیک مصرف، کارشناسان امور آبفا منطقه بندرماهشهر علت را در کمبود میزان آب دریافتی از شرکت آب جنوب شرق و همچنین افزایش جمعیت و توسعه شهری در شهرک طالقانی بندرماهشهر اعلام نمودند.

وی ادامه داد: به همین علت با تصمیم گیری های این مدیریت و رئیس اداره آبفا شهرک طالقانی ترتیبی اتخاذ گردید تا به جهت افزایش ظرفیت آب در تاسیسات آن شهرک نسبت به افزایش یک خط لوله ورودی جدید از خط شرکت آب جنوب شرق به تاسیسات آبفا شهرک طالقانی اقدامات لازم انجام شود.

علوانی خاطر نشان کرد: در پی این تصمیم پرسنل شرکت آب جنوب شرق جهت برقراری این خط لوله اقدام به تهیه یک سروصل و نصب آن جهت آبگیری از خط اصلی آن شرکت نمود که این امور نیز پس از تعیین شدن پیمانکار جوش لوله پلی اتیلن اقدام به تهیه لوله و اقدام مورد نظر نمود و فعالیت خود را آغاز نمود.

وی تاکید کرد: در این عملیات با لوله گذاری به میزان  یک هزار و 500  متر، علاوه بر توسعه  شبکه توزیع آب  در ماهشهر  5 هزار اشتراک آب واگذار و 48 هزار نفر در قالب 22 هزار خانوار جدید از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شدند.

وی تامین آب شرب سالم وبهداشتی ، تقویت فشار آب ، جلوگیری از هدر رفت آب وتبدیل انشعابات غیر مجاز به مجاز را از جمله اهداف توسعه شبکه در این شهرستان عنوان کرد.

علوانی اذعان داشت: این میزان توسعه شبکه در شهرک طالقانی که سالهاست ساکنین آن فاقد شبکه آبرسانی و بعضاً مشکل کمبود آب بودند، با بکارگذاری یک هزار و 500 متر لوله پلی­اتیلن اجرا و  قریب به 22 هزار خانوار ساکن در منطقه از نعمت آب سالم و بهداشتی برخوردار شدند.

مدیر امور آبفا ماهشهر ضمن اشاره به اینکه رفع مشکلات کمبود و فشار آب در شهرک طالقانی باعث رضایتمندی ساکنین آن منطقه گردید، خاطر نشان کرد: این عملیات در مدت زمان 7 شبانه روز به اتمام رسید.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۵,۹۹۸
(دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶) ۱۱:۴۵
http://news.abfakhz.ir/u/20o
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید