شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزییات خبر

یکشنبه / ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۱:۳۳
سرویس : فاضلاب
کد خبر : ۳۱۳۴
گزارشگر : ۴
سرویس فاضلاب
رئیس کمیسون انرژی مجلس با اشاره به عزم ملی برای حل مشکل فاضلاب ا

صندوق توسعه ملی برای حل مشکلات خوزستان به میدان آمد

رئیس کمیسیون انرژی مجلس با بیان این که حل مشکل فاضلاب خوزستان نیازمند اعتبارات بسیاری است،گفت: در جلسه ای با حضور رییس جمهور، استاندار و با دستور ویژه مقام معظم رهبری مقرر شد از اعتبارات صندوق توسعه ملی برای حل مشکلات فاضلاب استان خوزستان استفاده شود.

صندوق توسعه ملی برای حل مشکلات خوزستان به میدان آمد
(یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۱۱:۳۳

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، فریدون حسنوند در آئین کلنگ زنی فازدوم طرح فاضلاب اندیمشک، با اشاره به بررسی مشکل فاضلاب در جلسات متعدد با وزارت نیرو اظهار داشت: در جلسه ای با حضور رییس جمهور، وزیر نیرو، استاندار خوزستان و مسئولان مرتبط، مشکلات فاضلاب خوزستان را مطرح کردیم؛. در این جلسه مقرر شد که به مشکل فاضلاب استان خوزستان به صورت ویژه پرداخته شود و از صندوق توسعه ملی برای حل مشکل فاضلاب خوزستان استفاده گردد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود، توجه به حق آبه استان خوزستان را امری ضروری دانست و افزود:  مردم استان خوزستان باید مطابق با نیازهای خود از این حق، استفاده کنند.

وی ادامه داد: استان خوزستان و منابع آن، نقشی مهم در توسعه اقتصادی کشور دارند و به همین جهت اولویت باید توجه و تأمین نیازهای این استان و برخورداری شهروندان آن از منابع آبی استان باشد.

حسنوند پایداری در زمینه شبکه برق و آب را از مطالبات شهروندان خوزستان دانست و افزود: از تلاش‌های وزارت نیرو در صنعت آب و برق استان خوزستان و تلاش‌های انجام شده با توجه به محدودیت‌ منابع وزارت نیرو تشکر می‌کنیم اما بخشی از خدمات نیازمند اعتبارات و بودجه نیست.

رئیس کمیسیون انرژی با اشاره به وجود دو سد بزرگ کرخه‌ و دز در اندیمشک اظهار کرد: اندیمشک با توجه به وجود ۱۰ میلیارد متر مکعب ذخیره آبی، در بخش الوار گرمسیری، بخش مرکزی و در مجموعه شهرستان خصوصا در مناطق کوی لور، ولایت و رسالت با مشکلات آبرسانی مواجه است که امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته به زودی با تامین ردیف اعتباری شاهد تسریع در اجرای طرحهای آبرسانی در این شهرستان باشیم.

حسنوند با اشاره به نقش مردم خوزستان در هشت سال دفاع مقدس و حوزه‌های مختلف خوزستان، افزود: امروز و با همکاری دولت و وزیر نیرو، اقدامات گسترده و خوبی در حوزه آب و انرژی خوزستان آغاز شده است و امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته، شاهد به ثمر نشستن این زحمات در کمترین زمان ممکن باشیم.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۲,۸۰۳
(یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۱۱:۳۳
http://news.abfakhz.ir/u/2e2
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید