جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

شنبه / ۵ آبان ۱۳۹۷ / ۱۳:۰۸
سرویس : آب
کد خبر : ۳۲۲۷
گزارشگر : ۴
سرویس آب
مدیرعامل آبفا خوزستان عنوان کرد

توزیع روزانه 15 هزار متر مکعب آب در مرزهای شلمچه و چذابه

​مدیرعامل آبفا خوزستان گفت: روزانه بالغ بر 10 هزار مکعب برای شلمچه تولید و 5 هزار متر مکعب نیز برای چذابه تصفیه و توزیع می‌شود.

توزیع روزانه 15 هزار متر مکعب آب در مرزهای شلمچه و چذابه
(شنبه ۵ آبان ۱۳۹۷) ۱۳:۰۸

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، صادق حقیقی پور اظهار کرد: در راستای برچیدن چالش‌های احتمالی در ایام اربعین، از روز گذشته میزان ۱۰۰ متر مکعب به سهمیه آب غدیر در شهرستان خرمشهر افزوده شد.

وی با بیان این موضوع که مشکل خاصی برای تأمین آب مرز شلمچه وجود ندارد، افزود: اقدامات آبفا در ارتباط با ایام اربعین از دو ماه پیش آغاز گردید و سعی در رفع تمام کبودها شده است.

مدیرعامل آبفا خوزستان با اشاره به احیا خط غدیر که در ۱۵ کیلومتری منتهی به مرز شلمچه دچار شکستگی شده بود، تصریح کرد: در طول محل استقرار مواکب خط ۱۰۰ میلیمتری از خط اصلی انتقال کمک گرفته است که در پی آن به هر ۴۵۰ موکب شلمچه متناسب با شرایط و ظرفیت و نیاز آنها انشعاب داده شده است.

حقیقی پور یادآور شد: همچنین یک خط ۲۰۰ میلیمتری آب را به مخازن ۳۰ هزار لیتری پایانه مرزی شلمچه می‌رساند که آب مورد نیاز محدوده پایانه و مواکب مستقر در آن را تأمین می‌کند.

وی گفت: روزانه بالغ بر ۱۰ هزار متر مکعب برای شلمچه تولید، تصفیه و توزیع می‌شود و در مرز چذابه نیز این مقدار به پنج هزار متر مکعب می‌رسد.

 مدیرعامل آبفا خوزستان همچنین از احداث یک ایستگاه تقویت فشار با ظرفیت ۱۰ هزار لیتر برای جلوگیری از افت فشار آب در شلمچه خبر داد و خاطرنشان کرد:  این ایستگاه برای اربعین احداث شده و هرساله برای این مراسم استفاده خواهد شد، همچنین ۱۲ سپتیک فاضلاب از جنس آجر و بتن در مسیر شلمچه وجود دارد که با افزایش تعداد دستگاه‌های مکش در سال جاری مشکل خاصی در زمینه جمع شدن فاضلاب در فضای پشت مواکب وجود ندارد .

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۸۷۹
(شنبه ۵ آبان ۱۳۹۷) ۱۳:۰۸
http://news.abfakhz.ir/u/2vu
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید