جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جزییات خبر

دوشنبه / ۵ آذر ۱۳۹۷ / ۱۳:۳۱
سرویس : آب
کد خبر : ۳۲۳۵
گزارشگر : ۴
سرویس آب

بازدید مدیر نظارت بر آب شهری آبفا کشور از تاسیسات آبفا خوزستان

مدیر نظارت بر آب شهری شرکت مهندسی آبفا کشور در سفر به استان خوزستان از تاسیسات شماره 2 آب حیات بازدید نمود.

بازدید مدیر نظارت بر آب شهری آبفا کشور از تاسیسات آبفا خوزستان
(دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷) ۱۳:۳۱

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، ، در این بازدید که معاون بهره برداری آبفا شهری خوزستان ، مدیر تاسیسات آب حیات و تعدادی از کارشناسان آبفا روستایی نیز حضور داشتند ، سیستم فیلتراسیون تاسیسات ، ایستگاه پمپاژ انتقال آب به آبادان ، ایستگاه پمپاژ آب به شهر دارخوین و روستاهای اطراف و همچنین دیزل ژنراتورها مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

طباطبایی در حاشیه این بازدید بر ضرورت انجام دوره ای فرایند PM و اصلاح و بازسازی سیستم فیلتراسیون در این تاسیسات تاکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه تاسیسات آب حیات در تامین بخشی از آب شرب کلان شهر اهواز و شهرهای کوت عبداله ، شیرین شهر ، رامین و روستاهای مسیر شوشتر تا آبادان خواستار ارائه طرح های پیشنهادی بمنظور افزایش ظرفیت تولید و انتقال آب جهت تایید به آبفا کشور گردید.

 مدیر نظارت بر آب شهری شرکت مهندسی آبفا کشور با توجه به نقش تاثیرگذار تاسیسات آب حیات در گذر از بحران آب آبادان و خرمشهر بر حمایت از طرح های پیشنهادی افزایش ظرفیت تولید آب در تاسیسات گلالک از سوی شرکت مهندسی آبفا کشور تاکید کرد.

گفتنی است در خلال این بازدید گزارشی از میزان تولید آب چاه ها و ظرفیت خطوط انتقال و ایستگاه های پمپاژ آب حیات و همچنین طرح های توسعه ای ارائه شد.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۵۲۶
(دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷) ۱۳:۳۱
http://news.abfakhz.ir/u/1w5
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید